היתרונות הטמונים ברכישת נדנדת גינה

Image

"נד-נד רד עלה עלה ורד" הוא עדיין אחד השירים המפורסמים ביותר בישראל. גם אנחנו, כמו רוב האנשים אוהבים את הרגשת השלווה המופקת מהתנועת המטוטלת הקבועה של הנדנדה. כאשר מדובר בנדנדת גינה, החוויה מתעצמת עוד יותר, מפני שכל זה מתרחש בשטח הפרטי שלנו, ביחד עם האנשים היקרים לנו.

אם שקלתם לאחרונה לשדרג את הגינה שלכם, נדנדת גינה היא בהחלט אחת האפשרויות שתרצו לקחת בחשבון. אם כן, מהם היתרונות הטמונים ברכישת נדנדת גינה?

ניתנת לניוד בקלות

אחד היתרונות הבולטים של נדנדת גינה הוא האפשרות לנייד, ולמקם אותה בכל מקום בגינה, ניתן להציבה גם במרפסת ולעיתים גם בתוך הבית. בחודשים הגשומים ניתן להזיז ולאחסן את נדנדת הגינה עד בוא ימי האביב. הצבת הנדנדה במיקומים שונים בגינה, תאפשר לכם לראות את הגינה בפקספקטיבה חדשה ולספק תחושת רעננות.

נוחות השימוש

בניגוד לנדנדות התלויות שאותן צריך לחבר לקורה עליונה או ענף חזק של העץ, נדנדת גינה מגיעה עם מסגרת חזקה שעליה כבר מותקנת הנדנדה. עליך רק להציב את הנדנדה במקומה החדש ולהתחיל להנות ממנה.

מגוון רחב של סוגים

כיום ניתן למצוא מספר רב מאוד של נדנדות גינה. הנדנדות נבדלות בעיצוב, בגודל ובסוג השימוש. כמו כן, נדננדות מסוימות יתאימו לגילאים שונים. בין הסוגים השונים של הנדנדות תוכלו למצוא נדנדת גינה ליחיד, נדנדת גינה לזוג ונדנדות רחבות יותר המאימות למספר אנשים. ישנן נדנדות עמוקות יותר שבהן ניתן להשען ולשכב.

יתרנות בריאותיים

נדנדת גינה נחשבת לבריאותית יותר ביחס לישיבה על כיסא. הנדנדה מסייעת להפחתת כאבים בגב התחתון וכבר לאחר 10 דקות של תנועה תרגישו הקלה מסוימת. תנועת הנדנדה מסייעת בהזרמת הדם, בעיקר באזור הרגליים. בנוסף, עצם התנועה ותחושת הרוגע שמשרה תנועת הנדנוד גורמת לנו לרגיעה, החשובה עד מאוד בימינו הלחוצים  עד מאוד.

למי שיש ילדים הלוקים ב ADD, ADHA אספרגר, אוטיסם או נדודי שינה, נדנדת גינה יכולה להיות אמצעי נהדר להפחתת הלחץ והמתח. בכלל, נדנדה היא אחד הכלים האהובים ביותר ע"י ילדים ויקנו להם ולכם שעות רבות של שלווה ונחת.