כללית ביטוח נסיעות לחו"ל

Image

אחד הדברים היותר חשובים כאשר אנחנו טסים לחו"ל לאחר אריזת המזוודה, הזמנת המונית לשדה וכמובן לבל נשכח את הזמנת חבילת הגלישה לסמארט פון שלנו בחו"ל הוא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

חלקנו לעתים נוסעים לחו"ל מבלי לרכוש ביטוח נסיעות, דבר שנחשב למסוכן מאוד בהיבט הכלכלי.

נתחיל עם העובדה שכאשר קורה לנו משהו חס וחלילה ואנחנו לא בארץ, אין שום גוף שמתחייב כלפי ההוצאות הרפואיות שלנו במידה והיינו צריכים אשפוז או טיפול רפואי מסוג זה או אחר.

בשונה מהמצב כאשר אנחנו בארץ, ואם אנחנו מתאשפזים בבית חולים לאחר שהיינו מעורבים בתאונת דרכים או נפלנו בבית ושברנו על היד, קופת החולים שלנו היא זו שלוקחת עלינו אחריות ומכסה את הוצאות הטיפול בבית החולים, כאשר אנחנו בחוץ לארץ המצב שונה לחלוטין.

היות ובחוץ לארץ אנחנו לא קשורים לשום קופת חולים אנו נאלץ לשאת בהוצאות הטיפול בבית החולים, גם אם אנו חברי קופת חולים, הקופה אינה לוקחת על עצמה כיסוי פיננסי של הוצאות רפואיות בחו"ל ואנו יכולים להגיע למצב בו אנו צריכים לשלם למרפאה או לבית חולים סכום של אלפי שקלים.

אחד השירותים של קופת חולים כללית הוא ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר השירות כולל ביטוח רפואי מקיף ביותר שמכסה את המבוטח מרגע ההמראה מהארץ ועד הנחיתה חזרה בארץ.

כללית ביטוח נסיעות לחו"ל מציעה למבוטחים שלה מספר מסלולים לביטוח הנסיעות, שהן כמובן משתנות בהתאם לאופי הטיול ואופי השהייה שלכם בחו"ל.

אחד המסלולים שמציעה כללית הוא המסלול הרגיל, שהוא מתאים לטיול קצר ורגיל בחו"ל ונקבע על פי פרמטרים שונים כמו גיל המבוטח, היסטוריה רפואית של המבוטח ועוד.

מסלול נוסף שניתן לבחור הוא המסלול המשופר בו הכיסוי מעט רחב יותר והוא מתאים לאנשים עם בעיות בריאותיות כאלו ואחרות

התכנית השלישית של כללית ביטוח נסיעות לחו"ל היא התכנית האתגרית והיא מתאימה לנסיעות מעט שונות כמו טרקים בדרום אמריקה והודו ונסיעות שמערבות פעילות ספורטיבית כמו ראפטינג, קפיצות באנג'י וכדומה.

כל התכניות הם בעלות כיסוי גבוה מאוד וכוללות מוצרים נלווים כמו ביטוח ציוד וכדומה.