לייקים באינסטגרם ללא תיוגים

Image

אינסטגרם – הזירה הכלכלית החדשה

תוכנת האינסטגרם, הרשת החברתית בה משתמשים מעלים תמונות שלהם, של חופשות, של בגדים, אוכל ומוצרים הפכה מזמן ליותר מחלון הצצה לחיים המרגשים של החברים והמשפחה שלנו. כמו בכל כלי פופולארי, יש מי שמצא את הדרך לעשות מזה כסף. בימים שבהם כמעט כל החיים עוברים תיעוד דיגיטלי כלשהו, ורוב התקשורת שלנו נעשית על גבי האינטרנט ולא פנים מול פנים, לא מפתיע שרשת האינסטגרם הפכה להיות פלטפורמת פרסום מובילה ואיכותית. בפלטפורמה הזו, ככל שיש לכם יותר עוקבים בחשבון שלכם, כך החשבון שלך מהווה פלטפורמה פרסומית חזקה יותר, ואתם יכולים להרוויח ממנה לא מעט כסף. הדרך הפשוטה לאסוף לייקים באינסטגרם היא באמצעות תיוגים – "האשטאג"# שמוסיפים לתמונה והדבר מקדם אותה בחיפושים ומוביל לחשיפה רחבה יותר שלה. עם זאת, ישנן גם דרכים אחרות.

 

איך נשיג לייקים באינסטגרם ללא תיוגים?

  • טיימינג – התזמון של פרסום התמונה הוא חשוב ביותר! חשבו על הזמן שבוא אתם פעילים ביותר באינסטגרם, לרוב בשעות ארוחת הצהריים או לפני השינה. פרסום תמונה ב"שעת שיא" תבטיח חשיפה רחבה יחסית, וכמו הלייקים בהתאם.
  • הדדיות – באופן טבעי, אנשים שתרבו לתת להם לייקים יחיזרו לכם באותה מטבע, ויעלו את כמות הלייקים שלכם. גם חברות בקהילות וקבוצות תמשוך אליכם חברים עם אצבע קלה על הסמארטפון.
  • קניית לייקים – מכיוון שמדובר בעסק כלכלי לכל דבר, יש היום לא מעט חברות המציעות שירותי "לייקים", תמורת תשלום קבוע תוכלו לקבל כמות מוגדרת מראש של לייקים לתמונות שלכם. מדובר אומנם בהוצאה, אך אם חשבון האינסטגרם שלכם הוא גם עסק בשבילכם, ולא רק תחביב, השקעה כספית קטנה וחכמה יכולה להיות מאוד משתלמת מבחינה כלכלית.

 

תנו לי לייק

קבלת לייקים היא לא רק משמחת וכיפית, אלא יש לה גם משמעות כלכלית, כי ככל שיש יותר לייקים, כך ההשפעה שלכם גדלה וכך גם יש סיכוי שתחשפו ותגיעו ליותר אנשים. ניתן להשיג לייקים באינסטגרם ללא תיוגים, בין אם אתם רוצים להגדיל את כמות הלייקים שלכם בעבודה קשה ובהשקעה של זמן ולייקים משלכם, או באמצעות קניית לייקים. זכרו שהדבר החשוב ביותר הוא להנות, וכמובן גם לא להכביד בכמות התמונות שאתם מעלים.