מוצרי תינוקות בזול- כדאי או לא כדאי?

Image

אין דבר יותר מרגש מלהתכונן לקראת הלידה של התינוק או התינוקת אשר הולכת ומתקרבת. זה הזמן לעצב את חדר הילדים, לצבוע את הקיר בתכלת או ורדרד, לקנות מיטת תינות, לאבזרה בכל המוצרים הנלווים, לרכוש בגדים ושאר מוצרים להם נזדקק במיוחד בחודשים הראשונים. אז נכון שהפיתוי לקנות את הכי טוב, בגדים הכי איכותיים הוא גדול שכן אנו רוצים את הכי איכותי וטוב לילדים שלנו. יחד עם זאת, ההוצאה הראשונית של כל הדברים נעה בין 10,000-20,000 שקלים ולכן כדאי לחשוב על האופציה לרכוש מוצרי תינוקות בזול. אין אנו ממליצים לקנות את המוצרים ממש בזול, אלא את הדברים שבעיקר עלינו להחליף בזמן קצר כבר אחרי 3 חודשים ראשונים. בשלבים הראשונים התינוק גדל כל כך מהר ולכן אין סיבה, לפחות לא בהתחלה לקנות את הבגדים הכי יקרים שיש. על מיטה נגיד, אולי פחות כדאי להתפשר שכן זו תישאר עם התינוק שלנו לפחות שנתיים ואפילו שלוש שנים. יחד עם זאת, אין זה אומר שכאשר אנו בוחרים לרכוש מוצרי תינוקות בזול, אנו מתפשרים גם על האיכות. ניתן לקנות המון מוצרים במחיר סביר, נוח ועדיין להנות מאיכות גבוהה. אנו ממליצים לכם לרכוש מוצרי תינוקות בזול, שכן ההוצאות בשלבים הראשונים שלאחר הלידה לא נגמרות. זה מתחיל ממוצרי הבסיס כמו מוצצים, עגלה, חיתולי בד, בקבוקים ועובר לחיתולים הרגילים אותם יש לתחזק לאורך כל הדרך, עד לגמילה מלאה של התינוק.

איפה ניתן לרכוש מוצרי תינוקות זולים?

  • האינטרנט הפך להיות זירת קניות של ממש. היתרון שברכישה דרך האינטרנט טמון בעובדה, שדרך האינטרנט ניתן להשוות מחירים של מוצרים שונים וכך להנות מהמחיר המשתלם ביותר. באינטרנט יש אתרים שונים למוצרי תינוקות והמבחר עצום. בנוסף, ניתן לנצל את המותגים השווים בזמן שהם עושים Sale ואז להנות גם ממותג וגם ממחיר משתלם במיוחד.
  • יחד עם זאת, לאלו מכם שאוהבים להרגיש כל דבר בידיים, טרם הקנייה, ברחבי הארץ בעיקר מחוץ למרכזי הערים, ניתן לרכוש מוצרי תינוקות זולים במחיר משתלם במיוחד.