עוקבים באינסטגרם אפליקציה

עוקבים באינסטגרם אפליקציה

אינסטרגם היא אפליקציה חינמית לשיתוף תמונות וסרטונים אשר פותחה על ידי פייסבוק בתחילת העשור ואף זכתה בתואר אפליקציית השנה של אפל לשנת 2011. האפליקציה מאפשרת למשתמש לשתף תמונות אשר הוא צילם בזמן אמת באינסטגרם תוך כדי אפשרות לשתף אותם גם בחשבון הפייסבוק שלו, הטוויטר ובעוד רשתות חברתיות. ניתן כמובן גם לפרסם תמונות ישנות ואף ישנן עריכות כאלה ואחרות שניתן להלביש על התמונה. האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לפופולארי מאוד בקרב אנשים רבים אשר משתפים תמונות ורגעים מהחיים שלהם. האפליקציה היא למעשה חלק מתרבות המציצנות של ימנו שבה למעשה אנו נותנים לאנשים אחרים הצצה אל חיינו הפרטיים ומשתפים אותם ברגעים אשר נתפסו בעדשת מצלמת הטלפון הסלולרי שלנו, בין אם מדובר בנופים מרהיבים שראינו או בין אם מדובר ברגעים מרגשים עבורנו.

פלטפורמה עבור סלבריטאים.

מעבר לאנשים רגילים מן היישוב באינסטגרם ניתן למצוא מגוון רב של סלבריטאים, בין אם מדובר בדוגמניות צמרת, כוכבי וכוכבות ספורט, שחקני קולנוע, זמרים ועוד, אשר משתפים אותנו בחיי היום יום שלהם על ידי צילום תמונות וסרטונים מרגעים שונים. האינסטגרם עוזר לאותם סלבריטאים להשאר תחת אור הזרקורים ולהיות רלוונטיים בענף בו הם פועלים אך מאידך גם להיות נחשקים עבור מותגים שונים שאולי ירצו בהם בתור הפרזנטורים שלהם. מעבר להיבט הכלכלי, שיתוף תמונות באינסטגרם עוזר לסלבריטאים להוסיף לאמתחתם עוד מעריצים, כאלה שהכירו אותם בעבר אך גם כאלה שלא נחשפו אליהם בעבר אלא רק תוך כדי שוטטות באינסטגרם. כמובן ככל שהחשבון אינסטגרם מעניין יותר מבחינת התמונות והסרטונים שבעל החשבון משתף, ישנם יותר סיכויים שמספר העוקבים יעלה.

מספר העוקבים באינסטגרם

כמובן שמספר העוקבים אחרי החשבון הוא זה שמעיד על הפופולאריות של אותו חשבון כאשר כמובן שניתן לעלות את מספר העוקבים על ידי פרסום ושיתוף תכנים מעניינים ועסיסיים אשר ימשכו לחשבון שלנו יותר עוקבים אך ישנן גם אפליקציות להוספת עוקבים באינסטגרם. באותם אפליקציות אנחנו בעצם צוברים קרדיט על ידי לייקים שאנחנו נותנים לתמונות אחרות ובאמצעות אותו קרדיט אנו יכולים לקבל אנשים אשר יעקבו אחרי החשבון שלנו. לא ברור אם מדובר בחשבונות פיקטייבים או באנשים אמיתיים אך ישנם אנשים שגם משלמים עבור אותם עוקבים כסף רב.