פיצה האט קריית שמונה

Image

לאחרונה מסעדות רבות נותנות ללקוחות שלהם את האפשרות לבצע הזמנות של אוכל דרך האינטרנט. אחת מאותן מסעדות אדר מקנות את האפשרות הזו ללקוחות שלהם היא פיצה האט קריית שמונה וזאת באמצעות אתר אינטרנט מתקדם שהוקם על יד הרשת. האתר מהווה פלטפורמה לעל הסניפים ברחבי הארץ למעשה אך עם הכניסה לאתר תצטרכו לבחור את איזור המגורים שלכם והאתר ידע להפנות את ההזמנה שלכם לסניף הקרוב ביותר למקום מגוריכם. כך למשל שאם תכתבו שאתם גרים במטולה תופנו לסניף פיצה האט קריית שמונה אשר נמצא במרכז ביג.

ההזמנה מתבצעת באופן פשוט מאוד בעזרת ממשק נוח מאוד למשתמש שפותח על ידי הרשת בו אתם מזינים את פרטיכם האישיים ולאחר מכן מבצעים את ההזמנה. התפריט מסודר על פי קטגוריות כך שאם אתם מעוניינים להזמין פיצה אתם הולכים לתפריט הפיצות או לתפריט הפסטות אם תרצו להזמין פסטה בתור ממנה עיקרית. ניתן כמובן להזמין דרך האתר גם את הסלטים והקישים של שהרשת מציעה וכמובן גם שתייה קלה וקינוחים. בסיום ההזמנה תקלידו את פרטי האשראי שלכם על מנת לשלם על ההזמנה והאוכל מיד יוצא אליכם הביתה.

בנוסף בסניף פיצה האט קריית שמונה ניתן להזמין ארוחה גם באמצעות האפליקציה של הרשת שאותה ניתן להוריד לכל סמארט פון. העובדה שניתן להזמין ארוחה מפיצה האט קריית שמונה דרך האפליקציה חוסכת לנו זמן רב היות ונוכל להזמין בכל רגע ובכל מקום פיצה אלינו הביתה. הדבר גם עלול לחסוך בלבול רב שכן כאשר ההזמנה מתבצעת באופן אלקטרוני לא נוכל לטעות בתוספות או בהזמנה. לעיתים המוקדן הטלפוני שומע תוספת אחרת ממה שרצינו להזמין כמו למשל שאם הזמנו זיתים שחורים והוא שמע זיתים ירוקים, כאשר ההזמנה מבוצעת באפלקיציה או באינטרנט הכל כתוב שחור על גבי לבן ויש פחות סיכוי לטעויות. בנוסף הזמנות באינטרנט ובאפליקציה זוכות לעיתים רבות למבצעים וקידום מכירות כך שנוכל לחסוך לא מעט כסף כאשר נזמין באופן מקוון. כל מה שנשאר לכם כעת הוא להכנס לאפליקציה או לאתר האינטרנט של פיצה האט ולהזמין והפיצה כבר בדרך לתנור.