אדיר מילר מאלתר

Image

אם אתם אוהבים לצחוק, וליהנות מהחיים- סביר להניח שאתם מכירים את מופע האלתורים של אדיר מילר- הוא נחשב לאחד המופעים היותר מצחיקים שנעשים בזמן האחרון, וזהו כמובן המופע "אדיר מילר מאלתר", המשודר לעיתים בערוץ 2, ותוכלו למצוא קטעים ומופעים שלמים גם בYouTube ובאתרי הVOD  של מאקו (MakoTV).

אדיר מילר הוא קומיקאי וסטנדאפיסט ישראלי מצליח, הוא נולד, גדל והתחנך בחולון בשנת 1974, את שירותו הצבאי ביצע ביחידת 8200 של חיל המודיעין.

כמו כן, בשנת 1998 למד שנה אחת תקשורת ב"מכללה למינהל", אך לא השלים את התואר.

אחת ההופעות היותר מצליחות וגם היותר פופולריות שלו היא "אדיר מילר מאלתר".

המופע "אדיר מילר מאלתר" נעשה ברחבי העולם, אדיר הופיע איתה בארצות הברית ובלאס וגאס, וכמובן גם בארץ. והמונים מגיעים לצפות ולהשתתף במופע המאולתר.

המיוחד במופע הזה , הוא שאין כל הכנה מראש מצידו של אדיר, הוא פשוט מדבר עם הקהל, ונגרר לעוד ועוד בדיחות וצחוקים על כל נושא שעולה לו בראש, וזה הופך את המופע לכל כך מבדר ומשעשע.

כך למשל, במידה והוא יתעניין בשמו של אחד האורחים, והאורח ישיב לו את שמו, אדיר כבר ידע לצחוק על השם ועל מה שהאורח עושה בחיים במשך כמה דקות.

אגב, אחד המקרים המשעשעים ביותר שקרו במופע, היא שאחת האורחות החליטה למתוח את אדיר עם פרטים שקריים, כך שאדיר בעצם צחק על פרטים שהאורחת רצתה שיצחק עליהם.

אני יכול לספר על עצמי, כשהייתי באחת ההופעות האחרונות של "אדיר מילר מאלתר" – אני ממש לא הפסקתי לצחוק. כל כמה רגעים, אדיר שולף עוד בדיחה מהראש שלו, שגורמת לי להשפך מצחוק,

כך שאם לא יצא לכם להיות בהופעה הזו-אני יכול להמליץ עליה באופן אישי.

אחת התוכניות הנוספות שאדיר הנחה והופיע היא "ערב אדיר" (אפשר להבין את המשחק מילים בשמה של התוכנית). "ערב אדיר" שודרה בהנחיית אדיר מילר ששודרה בערוץ 2 (רשת) בשנים 2002 – 2004, תוכנית זו נתנה לו את הפתח להופעות כמו "אדיר מילר מאלתר".