אתר האינטרנט של האוניברסיטה העברית

Image

אם בעבר היינו יכולים לקבל מידע על קורסים, תארים, מקצועות, מרצים של אוניברסיטאות ומכללות שונות הפזורות ברחבי הארץ, רק על ידי פגישת ייעוץ אותה נקבע שבועות מראש באותו מוסד אקדמאי, היום בלחיצת כפתור אפשר לדעת כמעט הכל. האתר של האוניברסיטה העברית הממוקמת בעיר הבירה ירושלים מציע לגולשים מידע רחב, מפורט ומגוון הכולל את הקורסים, התארים, המרצים וכל מה שמעניין סטודנט חדש שרוצה להירשם לתואר.

אז איזה מידע אפשר לקבל מאתר האינטרנט של האוניברסיטה העברית?

  • על האוניברסיטה – בקטגוריה זו ניתן לקבל מידע כללי על האוניברסיטה העברית הכולל מתי היא הוקמה, את הערכים בהם האוניברסיטה ואנשי הצוות שלה דוגלים, מידע על הפקולטות, על הקמפוס עצמו, פטנטים, פיתוחים, ידידי האוניברסיטה מרחבי העולם ועוד. בנוסף קטגוריה זו מציעה לכם בתור סטודנטים עתידיים מידע מספרי על נתונים שונים ביניהם כמות הסטודנטים אותה מכילה האוניברסיטה, כמות בתי הספר, פרסי נובל וכדומה. מידע על אירועים המתרחשים באוניברסיטה, חדשות, מרצים גם הוא מוצע תחת קטגוריה ׳על האוניברסיטה׳.
  • מידע והרשמה- בקטגוריה זו תוכלו לקבל מידע נרחב על לימודי תואר ראשון, תואר שני ולימודי דוקטורט. המלצות וטיפים על למה כדאי ללמוד באוניברסיטה העברית גם הם נמצאים בקטגוריה ׳מידע והרשמה׳. דרך האתר ניתן לבצע רישום מכוון ולהתעדכן בנושאים כמו חילופי סטודנטים או לימודים בחו״ל.
  • הרשות למחקר ופיתוח -בעמוד זה תוכלו לקבל מידע על אפשרויות מימון למחקרים ופיתוחים המתבצעים במסגרת הלימודים האקדמאיים שלכם. בנוסף, תוכלו ליהנות מייעוץ והכוונה בנושאי מחקר שונים, לקרוא על מרכזי המחקר, על כללי עבודה במחקר ועוד.
  • החיים בקמפוס – בעמוד זה תוכלו לקרוא ולהתעניין בלוח האירועים של האוניברסיטה העברית, לקרוא על ׳מה יש לעשות בעיר׳, לקרוא על מידע הקשור למעונות ומגורים בתור סטודנטים בירושלים, להיחשף לקשרי קהילה דרך האוניברסיטה ועוד.

בנוסף, לאוניברסיטה העברית יש תכניות בינלאומיות בהן תוכלו להתעניין, לקבל הכוונה על נושאי לימוד שמעניינים אתכם, לקרוא את עיתון הבוגרים, להתעניין בלוח ההטבות לסטודנטים וכמובן להתחבר לדף הפייסבוק במטרה ליצור קשר עם בוגרי האוניברסיטה העברית.

https://www.youtube.com/watch?v=c-Q-oBQ5u-4