ביטוח ישיר אזור אישי

Image

בעידן של היום בו האינטרנט וסמארט פון הם חלק בלתי נפרד מחיינו העסקים סביבנו חייבים לעשות את ההתאמות הנדרשות, כלומר אם פעם היינו רגילים ללכת לחברת הביטוח שלנו ולקחת מהם מסמך בנוגע לתיקון של הרכב שלנו או אם אנחנו היינו צריכים להגיע אליהם על מנת להביא להם מסמך, היום פני הדברים בעולם העסקי ממש לא כך והם שונים ב-180 מעלות מכפי שהיו בעבר. כיום הכל נעשה בדואר האלקטרוני באינטרנט כך שכמעט ואין צורך בהתערבות של בני אדם. בביטוח ישיר הבינו כי עליהם לעשות הכל על מנת להקל על הלקוחות ולהקנות להם חווית לקוח ייחודית, נוחה ופשוטה על מנת שירצו להמשיך ולהשתמש בשירותים שמציע ביטוח ישיר, בפרט ששוק הביטוחים הוא שוק תחרותי כל כך וללקוח מספר אינסופיות של אפשרויות.

אחת הפונקציות בהם בחרו בביטוח ישיר הוא אזור אישי. האזור האישי של הלקוח זמין לכניסה כמובן מכל מחשב ביתי, סמארט פון או טאבלט והוא נוח, פשוט ויעיל לתפעול. כך שאם למשל אנו צריכים לקבל מסמך מסויים מחברת הביטוח שלנו כמו למשל העתק של הפוליסה של הביטוח לחו"ל ערב לפני הנסיעה, אנו יכולים להשיג אותו שם במקום שביום הנסיעה נתקשר לחברת הביטוח ונטריד את עצמנו לקבל את המסמך בפקס ביום שהוא כל כך לחוץ בשבילנו.

פונקציה נוספת אשר ניתנת לביצוע דרך האזור האישי הוא חידוש פוליסת ביטוח, כך שאם במקרה נגמרה לכם פוליסת הביטוח לרכב שלהם ולא שמתם לב ועליכם לחדש אותה במהירות לפני שאתם נוסעים לטיול בצפון עם הרכב, באזור האישי של ביטוח ישיר תוכלו לעשות הכל במהירות, בלי המתנה לנציג ובסופו של התהליך תוכלו כמובן להנפיק בעצמכם את המסמכים.

באזור האישי של ביטוח ישיר תוכלו גם תמיד לעקוב אחרי מצב החשבון שלכם, כך שאם בחודש מסוים חויבתם בחשבון יותר מידי ואינכם מבינים מדוע, תוכלו בקליק אחד פשוט להכנס לאזור האישי שלכם ולהבין בגין מה החיוב שבוצע ועל איזה סכום בדיוק הוא בוצע, כאשר גם צפי של תשלומים עתידיים ניתן לקבל דרך האזור האישי.