דיור מוגן לדתיים – סביבה מגנה, חמימה ודואגת

Image

כל ילד רוצה לדאוג להורים שלו בהיותם מגיעים לגיל השלישי ולוודא שהם נמצאים במקום בטוח, איכותי, מקצועי שיספק עבורם את הסביבה המתאימה והנוחה ביותר. היחס הוא הדבר החשוב ביותר כאשר מגיעים לגיל מבוגר, וכמובן גם החברה. דיור מוגן לדתיים הוא מקום המציע סביבה בטוחה עם אווירה פסטורלית, צמחייה מסביב ובו נמצאים אנשי מקצוע מסורים במטרה להעניק לדיירים אשר הגיעו לגיל בו עכשיו דואגים להם –  תחושה ביתית וחמימה. בנוסף, המקום נגיש, מצויד בחניה ומאפשר לבקר את יקירכם בתנאים מרווחים ונוחים.

מהם היתרונות שבבחירת בית דיור מוגן לדתיים?

  • קהילה דתית מחבקת- בדיו מוגן לדיירים דתיים השומרים על מצוות דיירים יוכלו אותם אנשים ליהנות מדיור ספיציפי המותאם לקהילה הדתית והמסורתית. בית הדיור דואג לספק לדיירים סביבה המאופיינת באורח חיים דתי. לדוגמא, בשבתות ובחגים בית הדיור מאופיין באווירת קודש ייחודית. הדלקות נרות, מטעמים לחג, תפילות בבית הכנסת של הבית המוגן, הרצאות בנושאי תורה ויהדות,שיעורי גמרא, בית כנסת באווירת כושר ועוד. בנוסף, בית דיור מוגן לדתיים מצויד במטבח כשר ביתי ואיכותי.
  • דירות מרווחות ונוחות- בבית דיור מוגן לדתיים קשת רחבה של דירות המותאמות לצורכי הגיל השלישי. הדירות מאובזרות במתקנים ובמכשירי חשמל, מקלחון עם אביזרי עזר על פי הצורך, מערכת קריאה במצבי חירום, מערכת כיבוי ותאורת חירום במצב של הפסקת חשמל ועוד. בנוסף, הדירות מרוהטות ומעניקות לכל הדיירים תחושה של בית אמיתי.
  • בריאות לפני הכל- דיור מוגן לדתיים פועל במטרה לאפשר חיים איכותיים ומספק לדיירים מגוון רחב של שירותים בריאותיים וטיפולים רפואיים. החל ממעקב רפואי צמוד, דאגה לתרופות הנחוצות, בדיקות נחוצות, עזרה ומתן סיוע במצבים של קושי לבצע פעולות של היומיום ועוד.
  • מחלקה סיעודית – בבית הדיור המוגן, הדיירים יהנו מצוות מנוסה, מקצועי, מסור ואחראי. העובדים פועלים במשמרות של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כל דייר מקבל יחס אישי. המחלקה פועלת בהתאם לרישיון משרד הבריאות.

בנוסף, בית הדיור מציע חנייה חינם למבקרים, פעילויות מגוונות לדיירים הכוללות חוגים: התעמלות המותאמת לגיל השלישי, ריפוי בעיסוק, שיעורי מוסיקה, הרצאות, סיורים, חגיגות יומולדת ועוד.