דרושים עבודה זמנית

Image

אם אתם סטודנטים, תלמידי תיכון, בדיוק סיימתם תואר, נמצאים בתקופה של אחרי צבא או בדיוק החלטתם להתפטר מעבודתכם הקודמת אתם וודאי מחפשים משרה זמנית. אם תקישו בגוגל ״דרושים עבודה זמנית״ תגיעו לקשת רחבה של אתרים ופורטלים המציעים לכם המון סוגים של עבודות זמניות.

איך בוחרים עבודה זמנית?

  1. לפי מיקום – מכיון ומדובר בעבודה זמנית, שווה לקחת בחשבון את הזמן שייקח לכם להגיע לעבודה ולחזור ממנה חזרה הביתה. אנו ממליצים על אפליציית איי פר אוור שתסייע לכם למצוא עבודה שקרובה לאזור המגורים שלכם בצורה קלה, פשוטה ונוחה. דרך נוספת היא פשוט לבצע סינון דרך מיקום באתרים השונים לחיפוש עבודה.
  2. מחפשים מקור אמין! – חשוב לחפש משרה זמנית באתרים אמינים ואם אפשר להיעזר בפייסבוק או באנשים שקרובים אליכם לאיתור המשרה הזמנית, מה טוב.
  3. בהתאם לתקופה בה אתם נמצאים – במידה ואתם סטודנטים למשל, חשוב לבדוק ששעות העבודה אינן מתנגשות עם שעות הלימודים שלכם וכי אתם אכן יכולים למלא את השעות הנדרשות מכם. כדאי לבצע התאמה גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך כדי שלא תמצאו את עצמכם באמצע השנה מחפשים שוב עבודה אחרת.
  4. הכנסה קבועה, שווה לשקול את זה – אמנם יש המון משרות זמניות כמו למשל דוגי סיטר, בייבי סיטר, שטיפת מכוניות, שליחויות וכדומה שמאפשרות לכם גמישות מירבית אך החיסרון שבמשרות אלו הוא שאין לכם הבטחה להכנסה חודשית קבועה ולכן שווה אולי לחשוב על משרה עם הכנסה קבועה. ניתן לחשב מראש את ההוצאות החודשיות שלכם דוגמת שכר לימוד, הוצאות רכב, שכר דירה, לבדוק מהן ההכנסות שלכם כמו למשל עזרה מההורים או מסבא וסבתא ולבדוק איפה הפער ולאיזו הכנסה נוספת אתם זקוקים, כך יהיה לכם קל יותר לאתר משרה זמנית שמתאימה לצרכים שלכם. במידה ואתם זקוקים למשכורת גבוהה בשל הוצאות רבות, תוכלו לשלב עבודה זמנית עם משכורת קבועה למשל עבודה בשיווק או במכירות טלפוניות יחד עם משרה זמנית שאינה קבועה.

זכרו, לרוב עבודה במשרה זמנית היא תקופה ולכן נסו להנות ממנה שכן בעוד לא הרבה זמן תיאלצו לחפש עבודה קבועה שתמנע מכם להיות גמישים כמו עכשיו.