נוטריון- בדרך לרכישת דירה

Image

רכישת דירה כרוכה בחתימה ובחינה של חוזים שונים, בעלי השפעה קריטית על חיינו

רכישת דירה הינה פעולה חשובה ומורכבת ביותר, לא רק מבחינת בחירת הדירה הנכונה עבורנו, אלא גם מבחינה משפטית. ישנם מקרים רבים בהם נוכל להיעזר בנוטריון בראשון לציון כאשר אנו מעוניינים ברכישת דירה, ובהם היעזרות זו יכולה למנוע מאתנו לבצע טעויות חמורות בתהליך הרכישה, לשמור על כספנו ובסופו של דבר לרכוש דירה בצורה בטוחה.

אז כיצד יכול לסייע לנו נוטריון בראשון לציון?

  • בדיקת עיקולים: אנשים רבים אשר נקלעים לחובות מקבלים פניה מהוצאה לפועל, אשר תפקיד מוסד זה הינו לחייב את אותם אנשים לעמוד בחובותיהם, ובמידה ואינם מצליחים לעשות זאת באמצעות העברת כספים עליהם למצוא פתרון אחר לתשלום החובות. אחד הפתרונות הינו עיקול הדירה, אשר הופכת לרכוש כונס נכסים, שמוכר אותה למרבה במחיר ומשתמש בסכום לשם כיסוי החוב. לעיתים, בעלי דירות מנסים למכורת את דירותיהם המעוקלות בכדי להרוויח סכומים גבוהים באופן בלתי חוקי, ולכן חשוב לבדוק עיקולים על הדירה בטרם הרכישה. נוטריון בראשון לציון יכול לסייע לנו בבדיקת עיקולים על הדירה, ולרכוש את הדירה מכונס הנכסים במחיר מוזל במידה ונרצה בכך.
  • בדיקת הערות אזהרה: מרשם המקרקעין, או בשמו הנפוץ יותר ה"טאבו", הינו הגוף אשר מבצע מעקב אחר מעמדה המשפטי של כל דירה במדינה. בין היתר, אחת הדרכים לקביעת מעמד הדירה הינה באמצעות הערות אזהרה. הערות אלו נועדו לתעד תחילת תהליכים משפטיים בנוגע לדירה כגון התחייבות לביצוע עסקת מכירה עם קונה מסוים, מניעת מכירת הדירה מסיבות משפטיות ועוד. בטרם ביצוע רכישה, חשוב להיעזר בנוטריון מראשון לציון בכדי לבדוק את ההערות שנרשמו על הדירה שאנו מעוניינים לרכוש, בכדי להימנע מהפתעות לא נעימות במעמד החתימה או לאחריה.
  • בדיקת צווי מניעה: צווי מניעה הינם צווים המונעים מאדם מסוים לבצע פעולה מסוימת. בהקשר של רכישת דירות, מלבד צווי מניעה על מכירת דירה, אשר עלולים כמובן לפגוע בביצוע העסקה, על כל דירה עלולים להיות צווי מניעה רבים ומגוונים כגון צווים כנגד התקנת קווי גז, צווים כנגד התקנת מזגן בעל יחידה חיצונית ועוד. בטרם אנו רוכשים דירה, חשוב לבחון את צווי המניעה עליה בכדי לוודא כי גם לאחר רכישת הדירה נוכל לשפצה או לשנותה בהתאם לצרכינו, וכי לא נהיה מוגבלים בצורה שתשפיע על איכות חיינו.

נוטריון בראשון לציון יכול לסייע לנו רבות לכל אורך תהליך רכישת הדירה

ניתן לראות כי ישנם יתרונות רבים להיעזרות בנוטריון בראשון לציון בעת רכישת דירה, כאשר נוטריון זה יכול לסייע לנו בבחינת תנאי רכישת הדירה וכן בבחינת מעמדה החוקי של הדירה, כך שבסופו של התהליך נרכוש דירה אשר עונה על צרכינו בתנאים המתאימים לנו. לאחר בחירת הדירה, נוטריון בראשון לציון יכול לסייע לנו גם בהסדרת מעמדה החוקי של הדירה כשלנו.