סוככים במבצע – פתרון נפלא לחורף שהולך ומגיע

Image

רכשתם רכב חדש ואתם רוצים לשמור עליו, על הנראות שלו ועל הצבע כמה שיותר, חסר לכם פינה מוצלת בבית?, אתם נמצאים לפני פתיחה של עסק בו יישבו אנשים להנאתם כמו בית קפה או מסעדה, אתם זקוקים לסוככים. סוככים הם המצאה גאונית המאפשרת לנו הגנה הן מפני הקרניים היוקדות של השמש בימי הקיץ החמים והן מפני גשם ורוחות. יש חברות רבות המתמחות במתן פתרונות הצללה בין אם זה לעסקים, מקומות ציבוריים או אפילו לביתכם הפרטי. מסתבר שאין צורך להשקיע סכומי עתק באותם פתרונות יעילים, ניתן להנות מסוככים במחירי מבצע אטרקטיביים ועדיין לקבל את הצללה איכותית. יש סוגים שונים של סוככים במבצע , מהפשוט ביותר מה שנקרא רשת צל ועד למתוחכם – סוכך העובד על מנגנון חשמלי אותו ניתן לנצל בצורה אוטומטית לפי תנאי מזג האוויר או העונות בשנה.

מי זקוק לסוכך איכותי?

  • מסעדות ובתי קפה להם מרפסת – כשאנשים יושבים בחוץ, באוויר הפתוח הם זקוקים להגנה מהשמש. אם אתם בעלים של בית קפה או מסעדה, הכרחי שתספקו סוכך ללקוחותיכם, זה שירות לכל דבר.
  • בתים עם בריכת שחיה- לפעמים השמש יוקדת על עורנו יתר על המידה, וסוכך יכול להוות פתרון אידיאלי לסנן את השמש. במקרה זה, תוכלו להנות מסוכך במחירי מבצע אטרקטיביים ולהנות משהייה בבריכה גם בצל.
  • פינת ישיבה – תכננת פינה בסגנון כפרי או מודרני בה כולם מתכנסים, בעיקר כשהשמש יורדת. אין סיבה לחכות לשקיעה, השקיעו השקעה חד פעמית בסוכך איכותי, ותוכלו לקרוא ספר, לשתות משקה מרענן, לנמנם על הספה הנוחה, גם כשהשמש עוד נמצאת בשמיים.
  • שדרוג עיצובי – מרקיזות הם סוג של סוככים אותם אנו רואים בחלק מהבתים. מדובר בסוג של פטריית בד המגיעה בשלל צבעים ועיצובים, זו משדרגת את נראות החלון והבית בכלל ומוסיפה לו סוג של ייחודיות.

מכיוון וסוכך הוא סוג של מכסה מהשמש או הגשם, עליכם להקפיד שאתם בוחרים בחברה מקצועית ומיומנת שיודעת מה היא עושה. בסופו של דבר אתם והאנשים שקרובים עליכם, הולכים לשהות מתחת לסוכך, ולכן יש להקפיד כל התקנים ועל כל כללי הבטיחות הקיימים בתחום זה.