ספסל זולה – מגוון של אפשרויות

ספסל זולה

אם אתם מחפשים דרך מקורית ומגניבה לעצב את חצר ביתכם, במאמר הבא תכירו רהיט חדש יחסית בתחום רהיטי הגן המכונה בשפה הפשוטה ספסל זולה. כשמו כן הוא, ספסל הזולה מאפשר לנו לשבת בכיף, באוויר הפתוח עם האנשים שאנו הכי אוהבים, על שפת הבריכה, בפרגולה, על הדק או במרפסת. ספסל זולה הוא ספסל העשוי מחומר העץ והינו מעוצב בגובה נמוך, מה שמאפשר לנו ישיבה נוחה במיקום קרוב לקרקע. בדרך כלל נהוג לשלב באזור הישיבה מספר ספסלי זולה, שכן הם יוצרים מאין סלון ניחותא כיפי כזה המזמין ישיבה נוחה באוויר הפתוח. ספסלי הזולה היוו סוג של מהפכה בתחום העיצוב לחצרות הבתים, שכן אין פריט שדומה להם בשום צורה והם יוצרים אווירה הייחודית רק להם: אווירה צבעונית, קלילה ומזמינה לישיבה.

ספסל זולהמגוון של עיצובים

אחד הדברים שהופכים את ספסל הזולה לייחודי הוא העובדה שניתן לעצבו במגוון רחב של צבעים. לספסלי הזולה שתי כריות נוחות הממוקמות האחת בגב המשענת והשנייה באזור הישבן, מה שמשדרג עוד יותר את חווית הישיבה הנוחה. אפשר לשלב בין שני צבעים של כריות מאותה משפחה או ללכת על סגנון משוגע של צבעים מגוונים. יש מגוון סוגים וגדלים של ספסלי זולה. ניתן לבחור בספסל זולה זוגי או אפילו גדול יותר ללא הפרדה, המתאים לישיבה של כמה אנשים או לבחור בספסל זולה יחיד שמדמה תחושה של כורסה מפנקת.

ספסל זולה לאירועים

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לעצב לעצמם את האירוע, ואילו נעזרים במפיק ומעצב מומחה. ספסלי זולה באירועים מעניקים לאירוע מראה ייחודי וכייפי ומשדרגים הן את האווירה והן את העיצוב. את ספסלי הזולה מתאים למקם בשלב קבלת הפנים או בשלב הקינוחים, בדרך כלל בחוץ.

השימוש בספסלי זולה הן בגינה והן באירוע, הופכים את השהות שלנו באזור הישיבה להרבה יותר נעימה, כייפית ונינוחה. כמה כייף לשבת עם משקה שאנו אוהבים ביום המלווה באווירה טובה, מוזיקה, ספר טוב או ישיבה בצוותא עם חברים על ספסלי זולה מגניבים וייחודיים.