ספסל מרופד משנה את כל התמונה

ספסל מרופד

מחפשים את השינוי הקטן אך המשמעותי לבית שלכם? יש מי שימליץ לכם לצבוע מחדש את כל הקירות. אדם אחר אולי יגיד שאתם צריכים להחליף את הספות, ומישהו עדו עלול להציע שתקנו תמונות חדשות או שתדרגו את החלונות בבית שלכם. אולם אנו מציעים לכם רעיון הרבה יותר צנוע, שטומן כוחו פוטנציאל אדיר לשינוי חיובי – למה שלא תקנו ספסל מרופד עבור הבית שלכם? אותו רהיט נשכח קצת – יכול להיות השינוי שאתם כל כך מצפים לו שממש ישדרג את כל הסלון הביתי!

איך הספסל המרופד עושה שינוי?

  • מראה וינטאג' – כולנו יודעים היום, שכדאי מאד לשלב אלמנטים של וינטאג' בעיצוב הבית שלנו. באופן מעניין, דווקא פריטים עם מראה ישן, מרגישים מאד טרנדיים ואנשים מגלים מחדש את היופי הקלאסי שלהם. מעצם קיומו, ספסל מרופד הוא עם מראה וינטאג'י וכולנו זוכרים את הספסלים הללו מהבית של ההורים שלנו. הם זוכים כעת לעדנה מחודשת, ולכן כל מי שרוצה עיצוב וינטאג' שלא ידרוש ממנו המון השקעה כספית – יכול לבחור בספסלים המרופדים הנהדרים.
  • מגיעים בכל גוון – עוד יתרון חשוב בבחירת ספסל מרופד, הוא שהם יכולים להגיע בכל גוון שהוא. רוב האנשים בורחים בספסל מרופד שהוא בגוונים בהירים, אבל כמובן שאין חובה בכך, ואפשר גם לבחור בספסלים המרופדים בגוונים הכהים יותר, אם זה הולם ומשדרג את העיצוב של הסלון שלכם.
  • שילוב עם עוד מערכות ישיבה – אפשר ורצוי בהחלט לשלב בין ספסל מרופד לבין מערכות ישיבה נוספות שיש בסלון שלכם. אפשר לבצע התאמת גוונים ביניהם או דווקא לבחור בגוונים מנוגדים לקבלת מראה מיוחד יותר. את הספסל ניתן להציב ממול למערכת הישיבה המרכזית או לצדה, בהתאם לרצון שלכם, ובהתאם לשטח שקיים בסלון שלכם.

להציב במקומות אחרים בבית

התמקדנו בעיקר בתרומה של הספסל המרופד לעיצוב של הסלון הביתי שלכם, אבל ברור שזו לא האפשרות היחידה. כיום, אפשר לבחור בספסלים מרופדים גם לחדרים נוספים בבית – כולל חדרי הילדים, וכן חדר השינה שלכם. כך לא משנה היכן הספסל המרופד יוצב – תהיה לו תרומה גבוהה מאד.