עמודים לחניה- הסוף לבעיית החניה

  • Home
  • כללי
  • עמודים לחניה- הסוף לבעיית החניה
Image

נמאס לכם שאתם מגיעים הביתה ורואים רכב אחר שאינו שייך לכם חונה במקום החניה הפרטי שלכם? אין לכם כוח לחפש פולש לחניה שלכם בסוף יום עבודה ארוך ולעבור בין כל השכנים ולשאול של מי הרכב הזה? מעוניינים בפתרון זול ויעיל על מנת לשמור על מקום החנייה שלכם?

עמודים לחניה הוא הפתרון המושלם עבורכם!

עמודים לחניה מבטיחים לכם שאף אחד שלא צריך להחנות בחנייה שלכם לא יחנה בה מבלי אישור ממכם ואתם תוכלו לנהל את שגרת חייכם ואת יום עבודתכם בראש שקט מבלי לחשוב על מה יקרה שתחזרו הביתה ואם החניה שלכם תהיה פנויה או תפוסה על ידי רכב זר.

אז במקום להזמין את המשטרה בכל יום שני וחמישי על מנת שיעזרו לכם לאתר את בעל הרכב שחוסם לכם את החניה בטלפון ולחכות שהוא יואיל בטובו להגיע ולהזיז את הרכב שלו מחניה שלכם, תחסמו את החניה שלכם מראש על ידי עמודים לחניה וכך תחסכו לעצמכם זמן יקר.

עמודים לחניה אינם עולים כסף רב והם פתרון הרבה יותר זול ממחסום לחניה, כך שבמעט כסף יחסית אתם יכולים להבטיח לעצמכם שקט נפשי ושלא תבזבזו עוד זמן מזמנכם הפנוי והיקר.

ישנם מספר סוגים של עמודים לחניה כאשר הראשון והפשוט הוא העמוד הרגיל אשר אתם מעלים ומורידים בכוחות עצמכם כאשר אתם רוצים להכנס ולצאת מהחניה ועליכם לנעול אותו בעזרת מפתח על מנת שישאר במצב עומד ברגעים שאתם לא נמצאים בחניה שלכם ובכך למנוע מרכבים זרים להחנות לכם בחניה הפרטית שלכם.

עמוד חניה רגיל הוא פתרון יעיל ופשוט ומתאים בעיקר לאנשים צעירים שכוחם במותנם ויכולים פיזית להרים ולהוריד את העמוד. בנוסף, הוא פתרון יעיל ואמין.

דגם נוסף של עמוד חניה הוא עמוד חניה חשמלי שהוא מעט יותר משוכלל מהדגם של נעילת המפתח היות והעמוד עולה ויורד בעזרת שלט רחוק שיש לנו.

דגם זה כמובן עולה מעט יותר אך יש לציין כי אנו לא צריכים לצאת מהאוטו ולהתעסק עם העמוד וכך חוסכים זמן יקר והתעסקות עם העמוד עצמו.