פיצה טיים נתניה

פיצות בנתניה

פיצה טיים נתניה נחשבת כבר מספר שנים לאחת הפיצריות הבולטות והטובות ביותר בנתניה כאשר לא רק תושבי נתניה מגיעים לפיצה טיים נתניה אלא גם תושבי הסביבה ואפילו מטיילים אשר נמצאים באיזור פוקדים את פיצה טיים נתניה תודות לעובדה שהיא נחשבת למוסד קולנרי בשרון.

לפיצה טיים נתניה מספר סוגי פיצה כאשר השוני ביניהם הוא בסוג הבצק. הסגנון הראשון הוא הפיצה הדקה כאשר מדובר על פיצה בסגנון איטלקי מסורתי שעליה כמובן נוסיף את התוספות ורוטב העגבניות. הסגנון השני הוא הפיצה שיותר מזכירה את הסגנון האמריקאי והיא פיצה מבצק עבה. הפיצה הגיעה לארצות הברית למעשה על ידי מהגרים איטלקיים שהיגרו לארצות הברית והם פיתחו את המאכל הזה שנקרא פיצה והשינוי המהותי שהם ביצעו בו הוא העובי של הבצק שהיה עבה בצורה ניכרת מהפיצה המסורתית של איטליה. גם על הפיצה מבצק עבה נשים בפיצה טיים נתניה רוטב עגבניות ואת אותן תוספות כך שהשוני היחיד הוא עובי הבצק.

הסיבה שבגינה אנו בפיצה טיים נתניה נותנים ללקוח את הבחירה בין בצק דק לבצק עבה היא כתוצאה מכך שאנו רואים לידנו פיצריות שמוכרות אך ורק סוג אחד של פיצה מבצק דק או עבה, כך שאם לקוח שאוהב בצק דק נכנס לפיצרייה שמוכרת פיצות מבצק עבה, אין לו מה לחפש שם. אנחנו בפיצה טיים נתניה רוצים לתת לכל לקוח את זכות הבחירה להזמין את הפיצה בסגנון שהוא אוהב ולא לאכזב לקוחות ולגרום להם לא  להזמין אצלנו פיצה כיוון שאין לנו את סגנון הבצק שהם אוהבים. לקוחות רבים שמחים לשמוע על כך שאנחנו מוכרים אצלנו את שני סוגי הבצקים שכן משפחה אחת שבה ההורים אוהבים פיצה דקה והילדים אוהבים פיצה מבצק עבה יכולים לבצע אצלנו בפיצה טיים נתניה הזמנה של שתי פיצות אשר יגיעו ביחד עם השליח שלנו באותו הזמן במקום להזמין שתי פיצות שונות משתי פיצריות שונות ואז נוצר מצב בו בני הבית לא אוכלים ביחד ארוחת ערב. אז אם אתם מחפשים פיצות בנתניה לחצו על הלינק המצורף