קנייה חכמה של גריל גז במבצע

גריל גז במבצע

מי לא אוהב מבצעים? גם בתחום של גרילי הגז הביתיים קיימים מבצעים אטרקטיביים ומשתלמים.  על מנת ליהנות מקנייה חכמה ומשתלמת ישנם מספר דגשים שכדאי לשים אליהם לב בעת קניית גריל גז במבצע, על מנת שלא נתאכזב בהמשך.

עוצמת החום שמספק גריל הגז

חשוב לשים לב בעת בחירת גריל גז במבצע שעוצמת החום שמפיק הגריל תואמת את שטח רשת הצלייה של הגריל. ישנם הרבה גרילי גז המוצעים לקונים במחירים אטרקטיביים אבל בפועל אינם מספקים את את העבודה. עוצמת גרילי הגז נמדדת ביחידות אנרגיה הקרויות BTU. חשוב לשים לב שכאשר מחלקים את ערך הBTU  בשטח הצלייה של הגריל הערך שיתקבל יהיה לפחות 18. ערך נמוך יותר יספק עוצמת חום נמוכה שלא תאפשר צלייה של נתחי בשר עבים כדוגמת קציצות וסטייקים.

מותגים עם קבלות

בעת רכישת גריל גז במבצע חשוב לבדוק האם המכשיר הוא גריל גז איכותי ממותג מוכר. קנייה של גריל גז ממותגים שאינם מוכרים, של יצרנים שאינם מצוידים בקבלות של איכות יכולה להתברר כקניה מאכזבת עליה כדאי לוותר מראש. גרילי גז של יצרנים בעלי שם עולמי לרוב יספקו לנו תוצאה טובה ומשתלמת יותר.

החומרים ממנו עשוי הגריל

כשאנחנו בודקים גריל גז המוצע במבצע חשוב לשים לב לחומרים ממנו עשוי הגריל. גרילים איכותיים לרוב יהיו עשויים מנירוסטה ובעלי רשתות העשויות יציקת ברזל מצופה גם היא בנירוסטה. גריל שכזה יאריך ימים ויספק בשר טעים יותר ולכן יהיה משתלם. קנייה של גריל גז העשוי חומר פחות איכותי כדוגמת פח, יפגום בטעם הבשר, יחליד מהר יותר ויתברר כקניה פחות משתלמת.

אחריות ושירות

חשוב מאוד לשים לב שהיצרן המספק לנו גריל במבצע, יספק גם אחריות ושירות חלפים במקרה של תקלה או בעיה במכשיר. קנייה של גריל גז במבצע ללא אחריות לא תשלם לטווח הארוך בעוד קנייה של גריל במבצע עם אחריות תהיה קנייה כדאית ומשתלמת.

לסיכום, קנייה של גריל גז במבצע יכולה להיות קנייה נהדרת ומשתלמת במידה ונשמור על קנייה חכמה ונכונה.