שיפור ראייה – איך עושים את זה בשיטה הטבעית?

Image

אז הנה הגיע השלב בחיים שחדות הראייה שלכם איננה כתמול שלשום ובשל הבא אתם מגיעים לאופטומטריסט שמבשר לכם: ״אתם זקוקים למשקפי ראייה״.

מטרת המשקפיים היא כמובן לשפר את הראייה שלכם ולאפשר לכם לראות היטב ולבצע את כל פעולות היומיום בצורה מיטבית מבלי לאמץ את העיניים – לקרוא, לכתוב, לצפות בטלווזיה, לעבוד על המחשב, לנהוג ועוד. ניתן לחלק את האנשים שזקוקים למשקפי ראייה או לחלופין עושים שימוש בעדשות מגע לשתי קבוצות:

  1. אלו שיחיו עם המשקפיים כל חייהם
  2. אלו שיפנו לבירור לגבי ניתוח לייזר

ובכן, מסתבר שיש דרך נוספת לשפר את הראייה שלכם בצורה טבעית, בלי ניתוח, זאת באמצעות תרגולי עיניים. שיטה זו הוכיחה את עצמה שוב ושוב ויש אנשים שאפילו יכלו להיפרד ממשקפי הראייה שלהם לשלום ולהמשיך לחיות בלעדיהן, זאת לאחר ביצוע סדרת תרגילים במשך תקופה, תרגילים המשלבים גם התמדה, דיוק ונחישות.

להרכבת משקפי ראייה יש יתרונות וחסרונות.

מצד אחד המשקפיים מתקנות לנו את הראייה ומשפרות את איכות חיינו אך מצד שני, עם הזמן המספר עולה, מה שמחייב אותנו לבצע אחת לחצי שנה בדיקת ראייה ובמידת הצורך להחליף משקפיים. ככל שהראייה מטשטשת, המספר עולה ואיכות החיים שלנו נפגעת!. בנוסף עלינו להחליף בכל פעם עדשה שזו גם הוצאה כספית. שאלתם את עצמכם פעם מדוע המספר עולה?

פשוט מאוד! העיניים מתרגלות למספר המאפיין את העדשות בשלב מסוים העיניים הופכות מוגבלות מה שמונע מהן לבצע מעבר בין מרחקים וברגע שהן מתרגלות למספר הנוכחי, הן מפסיקות להתאמץ מה שגורם למספר לעלות עוד ועוד ולאיכות הראייה להיפגע. העיניים בשלב מסוים מאבדת את היכולת שלה לעבור בין מרחקים ומסוגלת לראות רק לרחוק או רק לקרוב.

ובכן יש פתרון! תרגילים לעיניים הוכחו כמסייעים בשיפור הראייה, מחזקים את שרירי העיניים ומאפשרים לנו לראות טוב יותר, חד יותר וממוקד יותר לאורך זמן!.

למה זה יכול לקחת זמן ומדוע דרושה סבלנות?

שרירי העיניים התרגלו להיעזר במשקפיים והעיניים שלנו הפכו עם השנים מוגבלות. למוח לוקח המון זמן לקבל את הפקודות בתרגילי העיניים ולאמץ את אותם שרירים עייפים. תחשבו על חדר כושר. כשאתם מחליטים לפתח שרירים ולהיכנס לכושר, אתם לא מעלים מסת שריר תוך 24 שעות וגם לא מסוגלים לרוץ מרתון אחרי פעם אחת שרצתם. זה דורש אימון, התמדה, סבלנות, תזונה נכונה ועוד שילוב של מרכיבים רבים. ממש ככה זה גם עם תרגילי העיניים. צריך לשחרר את השרירים לאט לאט, לאמן אותם, להמשיך לתרגל עד שזה עובד, אבל בסוף זה שווה את זה!.

היתרונות של שיפור הראייה באמצעות תרגילי עיניים ויוגה לעיניים:

  • אין תופעות לוואי, סיכונים או תקופת החלמה, בשונה מניתוח לייזר לעיניים.
  • כל אחד יכול לבצע את התרגילים הללו.
  • יש תוצאות מוכחות.