הדברת עכבישים ירוקה

הדברת עכבישים ירוקה

יותר ויותר אנשים מבינים שהדברה ירוקה יכולה להיות טובה יותר מהדברה כימית וזה נוגע גם להדברת עכבישים. הרצון לסלק את העכבישים מביתנו ולמגר את אלו שנמצאים בו ובגינה אמנם עז ביותר אך עם זאת יש לזכור כי שימוש ברעלנים יכול להיות גם מאוד שלילי.

מדוע לא כדאי להשתמש ברעלנים?

שימוש ברעלנים במהלך הדברה יכול להיות קטלני. יש לא מעט אנשים שכבר סבלו מהנזקים של אותם רעלנים שהם בעצמם פיזרו כאשר גם עבודתו של מדביר מקצועי יכולה להיות מסובכת הקשר הזה. כמו כן חשוב לזכור כי הדברה עצמאית יכולה להיות גם היא מסוכנת בגלל חוסר הידע באלו חומרים להשתמש, מה המינון הנכון וכמובן היכן לרסס וכיצד להימנע משאיפתם. הנפגעים העיקריים מהדברה זו הם ילדים קטנים ותינוקות, חיות מחמד ולעתים גם חרקים שטובים לגינה שלנו כי הם עוזרים לצמחייה או דואגים למגר חרקים אחרים. הדברת עכבישים ירוקה היא הפתרון לכל הבעיות.

הדברת עכבישים ירוקה ודרכי יישומה

  • הדברת עכבישים ירוקה הרבה יותר פשוטה ממה שנראה לכם. כל מה שצריך לעשות הוא ללכת לחנות חומרי הדברה ולהתעניין בחומרים שיש להם כאשר לכל אחד יש חסרונות ויתרונות. למשל, יש חומרים מסוימים שיהיו נדיפים מאוד באוויר ולכן לא יחזיקו מעמד לטווח הארוך אם כי הם יכולים לפעול במהירות וביעילות וגם להיות מאוד נוחים לשימוש. לעומת זאת יש חומרים יעילים ועמידים יותר אך הריח שלהם מאוד חזק ושלילי וכן הלאה.
  • עוד שיטות להדברה עכבישים ירוקה היא עם חומרים שכבר יש לנו בבית. שיטות אלו יעילות במיוחד כיוון שאין צורך לקנות חומרים מיוחדים ולעתים הם שימושיים גם כנגד מזיקים אחרים וסתם כך לאווירה בביתה. שמן מנטה מפיץ ריח נהדר שיהיה נהדר גם למיגור העכבישים שיריחו אותו ויסתלקו מיד. גם שמן הדרים יהיה שימושי בדיוק באותה פעולה.

המניעה היא הכי יעילה

כדי לשמור על בית נקי מעכבישים ניתן גם לאמץ חתול שיהרוג אותם לי שאתם מתאמצים או מפקחים עליו וכמובן שיטות נוספות שכוללות ערמונים שמפיצים ריח חזק או סודה לשתייה. עם זאת השיטה הכי טובה תמיד תהיה מניעה, ועל ידי ניקוי הבית ואוורור נכון שלו אין סיבה שהעכבישים מראש ייכנסו כדי לחפש מזון או מקלט.