היתרונות הבריאותיים של אספרגוס רסמוסוס לנשים

  • Home
  • בריאות
  • היתרונות הבריאותיים של אספרגוס רסמוסוס לנשים
Image

לחלופין, ידוע בשם שאטוורי, אספרגוס רסמוסוס הוא עשב איורוודי מומלץ לנשים. המכונה "מלכת הצמחים", אספרגוס רסמוסוס ידוע בעיקר כדי לחזק את בריאות הרבייה של נשים. הוא מכיל גלקטוג טבעי, אשר משפר את רמות הפרולקטין שגורם להגדלת אספקת החלב בגוף של המניקה.בואו נמשיך ללמוד עוד על השאטוורי בכתבה זו.

שאטוורי / אספרגוס רסמוסוס: מה הסיבה לשם המוזר הזה? בואו נחקור.

לפני שנוכל להתעמק בפרטי ההיבטים המועילים של אספרגוס ריסמוסוס, הרשו לי לומר לכם ששאטוורי במקור פירושו הוא אישה עם מאה בעלים. אומרים כי השאטוורי הרוויח את השם הזה, כי יש לו מאות שורשי פקעת. הגדל בעיקר בחלקים הטרופיים של הודו, דרום אסיה, אוסטרליה ואפריקה.

זוהי לא הגזמה כשאומרים שצמח זה הוא מתנה מאלוהים לנשים. לא רק שהצמח מגדיל את הייצור של החלב בגוף האישה, ישלו גם הטבות נוספות כמו:

– הוא מזין את מערכת הרבייה של האישה.
– הוא מכין את הרחם לרבייה על ידי שמירה על רירית.    בריאה מאוד.
– הוא מסדיר את הווסת.
– ממזער את הסיכויים לחוסר איזון הורמונלי
– זה יכול גם לעזור להקל על PMS.

האם צמח זה באמת שימושי לבריאות האישה?

הערך הרפואי של צמח זה הוא עובדה מוכחת. הוא משמש לטיפול במצבים רפואיים של נשים בכל הגילאים. זה קשור בעיקר בגלל שהוא מכיל אנטיספסמודיק, אפרודיסיאק ו אנבוליזם. צמח זה מגובה על ידי תכונות כלליות המיועד הן לגברים והן לנשים. זה עוזר לגבר לשמור על מסת שריר, מרכך רקמות יבשות בחלקים שונים של הגוף האנושי כולל הריאות ומשמש גם לטיפול באימפוטנציה גברית.

אספרגוס רסמוסוס ובריאות הגבר

חשוב לציין כי צמח זה הוא גם שימושי עבור גברים, מלבד נשים. כשאנו מדברים על בריאות הגבר, לאספרגוס רסמוסוס יש סדרה של הטבות להציע גברים . זה פועל כמו טוניק כללי לגברים ומטפל בבעיות בריאותיות רבות, כמו:

– קדחת כרונית וברונכיטיס
– אימפוטנציה
– חוסר איזון הורמונלי

חשוב מאוד לוודא שאתה מלמד את עצמך יותר על צמח זה לפני השימוש בו. אל תעשה את הטעות של לקחת אותם מבלי להכיר את הפרטים הדרושים. תפעל כמו אחד שיודע להשתמש בצמח זה ואתה מסודר.