חיפוי קירות חוץ עץ

חיפוי קירות חוץ מעץ

כמה מוסיף, מעצב, נותן מסגרת ויוצר מראה מרשים, חם ודקורטיבי הלא הוא מראה העץ. רבים עוברים לעשות שימוש בחומר הגלם עץ בשל היותו ידידותי לסביבה, בעל תכונות איטום ובידוד איכותיות שלא לדבר על היופי המרשים שהעץ מביא איתו. חיפויי קירות עץ החלו לתפוס תאוצה בנוף האדריכלי הישראלי. אם עד לא מזמן היינו עושים שימוש בעץ למטרות של בניית פרגולות בחצר, רהיטי עץ, גדרות מעץ, ספסלים ונדנדות מעץ היום כבר העץ משמש לחיפוי קירות עבור מבנים פרטיים וציבוריים גם יחד, כלומר השימוש הוא הרבה יותר מסיבי. העץ יוצר מראה יוקרתי ומשתלב בצורה נדירה עם המראה החיצוני של החצר או הכניסה לבית.

עם אילו סוגים של עץ כדאי לבצע חיפוי קירות חוץ?

מכיון ומדובר בחיפויי חוץ, חשוב מאוד להתחשב בתנאי מזג האוויר ובאקלים הישראלי המאופיין באותו אזור בו אנו בוחרים לשלב את העץ. שמש, לחות, יובש אלו דברים שכדאי מאוד לקחת בחשבון. גם את עניין החוזק, העמידות ורמת התחזוקה יש לקחת בין שיקולי ההתקנה, טרם אנו מחליטים להתקין חיפוי קירות חוץ מעץ באופן סופי. אין אנו רוצים שהיופי, הרושם והייחודיות שמראה העץ יוצר יבואו על חשבון האיכות של החיפויים שעלול להוביל לנזילות, עיוותים ועובש. סוגי העצים המומלצים והאיכותיים ביותר לשימוש המדובר הינם עץ טיק, עץ ארז ועץ איפאה. אלו נחשבים עצים חזקים, עמידים בפני תנאי חוץ ובפני פגיעות מכאניות. גם מפני מזיקים אותם סוגים שציינו עמידים ולכן כדאי לשקול בחיוב את השימוש בהם. בנוסף, כדאי מאוד לבחור בחברה אמינה, חברה שמבצעת ביסודיות את כל התהליכים הנדרשים לעץ, כך אתם יכולים לדעת שאתם נהנים מחיפוי עץ איכותי.

אז מהם היתרונות של חיפוי חוץ באמצעות חומר העץ?

  1. מראה דקורטיבי יוצא דופן – העץ משתלב בצורה מושלמת עם החללים החיצוניים של הבית, מעניק תחושה חמימה, פסטורלית, יוקרתית שאין להשיג עם אף חומר גלם אחר.
  2. איכות – עץ נחשב לחומר גלם גשמי, טבעי ואיכותי. התחזוקה שלו איננה בשמיים ולכן מדובר במוצר לכל החיים.

https://www.youtube.com/watch?v=k-FtclFBNuY