כיצד לבחור מערכת ספא או ג'קוזי

מערכת ספא

עם העלייה ההדרגתית ברמת החיים של ישראלים רבים, עושה רושם שהגיע הזמן לכתוב מדריך מקוצר, בגובה העיניים, עבור אלו המתעניינים בשדרוג הבית שלהם באמצעים כדוגמת – בריכת פרטיות, מערכות ספא לגינה וכדומה. במדרך זה ניגע בקצרה באלמנטים העיקריים הנוגעים באלו.

ובכן, מדוע חשוב לדעת כיצד לבצע בחירה חכמה של מערכת ספא? יש לכך תשובות רבות, וביניהן – בוודאי הייתן רוצים לרכוש מוצר שיתאים לכם ולא לשכנים שלכם; בנוסף אתם בוודאי מעוניינים במוצר בעל אורך חיים רב ולא כזה שישרת אתכם רק למשך חודשים ספורים, שלאחריהם תוכלו להשליך אותו לפח. ראוי להתחשב בכל הפרמטרים החשובים בהם מתחשבים טרם רכישת מוצר. אז בואו נתבונן בפרמטרים בהם ראוי להתחשב טרם הקנייה.

סגנון וגודל

כאשר מדובר בבחירה בין מערכות ספא או ג'קוזי, הרי שגורמים כמו סגנון, גודל וצורה אלו הם החשובים ביותר לשיקול. גודל הג'קוזי אינו מסתמך על החדר שפנוי לקבלו בלבד, אלא גם על מספר האנשים המרבי שאתם מתכננים להכניס לג'קוזי ולחדר הג'קוזי בזמן נתון, כמו גם רמת נוחות והמרווח הנדרשת. עניין נוסף: האם אתם מעדיפים שהג'קוזי יהיה בתוך הבית או בחדר נפרד מחוצה לו?

אם בימים עברו היה ניתן למצוא אמבטיות ג'קוזי בבתי מלון יקרים או מתחמי ספא יוקרתיים, הרי שכיום ניתן להתקין מערכות ספא לגינה, גם בבתי פרטיים. מדובר במערכות הכוללות את הג'קוזי בתוך הבית ומאפשר לדיירים לסיים יום עבודה ארוך ומתיש באמבט ג'קוזי חם ומפנק.

לטובת אלו שאינם מכירים לעומק את מערכת הספא הביתית ומתעניינים ברכישת מערכת כזו, נסקור כעת בקצרה את הפונקציות העיקריות שהמערכת מאפשרת. המערכת נוחה יותר מאמבט ג'קוזי רגיל והיא מציעה מגוון של פונקציות לשיפור החוויה.

מערכת ספא מוצלחת באמת היא כזו המצליחה לענות לשלל הצרכים והציפיות של הלקוח, תוך התייחסות כנה לפרטים הקטנים לכאורה, אשר הופכים את החוויה ללא פחות מתענוג מושלם. התקנת מערכת ספא ביתית היא מעין הגשמה של חלום. לא כדאי לחיות חיים שלמים מבלי לנצל את ההזדמנות הנהדרת לבחירת מערכת משוכללת המשלבת מגוון פונקציות לעיסוי מפנק. בחירה חכמה של ספא ביתי, תענה, בנוסף, על צרכי העיצוב הביתי, הן הפנימי והן החיצוני, ללא פשרות על מקצועיות ובטיחותיות ההתקנה.

על מנת שתוכלו להנאות ברווחה ובהנאה באמבט הספא, השכילו לבחור בחברה אחראית ומקצועית, שמאחוריה ניסיון בנהלי הבטיחות הדרושים עבור התקנת מערכות ספא ומתקנים אחרים המבוססים על עבודות חשמל בסביבה לחה או מימית.