ספסל עץ מחיר – איך זה נקבע?

Image

ספסלי עץ הפכו להיות בשנים האחרונות לשם דבר בתחום העיצוב הביתי. משפחות רבות בוחרות לשלב ספסלי עץ בין אם זה בחצר, בפרגולה, ליד הבריכה, על הדשא, במרפסת, בגג או או אפילו כחלק בלתי נפרד מפינת הישיבה במטבח, הסלון או בחדר העבודה. לפריטים כמו ספסל עץ יש מגוון של שימושים בין אם ממש לישיבה או בין אם לנוי. חומר העץ ממנו עשויים ספסלי העצים מעניק לכל חלל ייחודיות משל עצמו. מדובר בחומר טבעי שמשתלב נפלא בכל מקום ומוסיף טוויסט חמים, משפחתי ומקסים למקום. המחיר של הספסל נקבע על פי גורמים שונים.

המקום בו אתם רוכשים את הספסל אם תבחרו לרכוש ספסל שגולף, עוצב והוכן בעבודת יד על ידי נגר שהוא גם אומן, מעצב או כל בעל מקצוע אחר, תשלמו כמובן עבור המיתוג של הספסל. בנוסף, ספסלים הנמכרים בחנויות מעצבים גם הם נחשבים ליקרים יותר. לעומת זאת, אם תבחרו לגשת למחסן עצים מקצועי, לבחור את חומר העץ בעצמכם ואפילו לבנות את הספסל בשתי ידיים (זה ממש לא מסובך), תוכלו לחסוך בעלויות ועדיין להנות מספסל דקורטיבי ייחודי.

סוג העץ יש עצים זולים יותר וזולים פחות, כמו בכל חומר גלם שיצר עבורנו הטבע. ספסלים עשויים מעץ גושני לדוגמה, סביר להניח יהיו יקרים יותר מספסלים שעשויים מעץ אורן.

רמת גימורגורם נוסף המשפיע על המחיר הסופי של הספסל הוא הגימור. ככל שהושקעה מחשבה, זמן ורואים שהספסל עבר שיוף וצביעה כפי שצריך, כך המחיר יעלה בהתאמה.

כשאתם רוכשים ספסל עץ, עליכם לחשוב על השימוש הסופי שלו ורק אז להחליט על סוג העץ ממנו יהיה עשוי הספסל. אם הספסל הוא סוג של ספסל פיקניק עליו יישבו הילדים בפינת האוכל, אוכל כדאי לבחור בעץ נעים, רך ואולי אפילו לצייד אותו בכריות מתאימות לישיבה. לעומת זאת, אם הספסל הוא ספסל דקורטיבי ולא מותאם באמת לישיבה אלא רק כדי שהיה מונח לצד תמונה אמנותית עם תאורה מתאימה, אפשר בהחלט להשתגע עם עץ מיוחד במינו.