צפיות ביוטיוב בחינם

צפיות ביוטיוב בחינם

יוטיוב היא פלפטורמה טובה מאוד לחשוף את עצמך, לגלות את הפוטנציאל הטמון בך וכמובן גם להעלות את רמת האמינות והמיתוג האישי או העסקי שלך בקרב קהל יעד גדול ועל הדרך גם להביא תנועה אליך. תאר לך כמה יכול להיות שווה לעסק שלך וידאו איכותי אחד שירוץ ברשת ויוכל לשרת אתכם גם לאחר שנים מיום העלאתו, על מנת לפרסם דבר כזה, תוכלו לקחת את רשת היוטיוב ולהשתמש בה – כרצונכם.

רוצים לקבל כמה טיפים לקבלת צפיות ביוטיוב בחינם ? ביקשתם? קיבלתם.

  1. הכל מתחיל בהגדרות נכונות.

על מנת להתחיל ברגל ימין את הפקת הסרטון שלכם, תנו כותרת מתאימה ורלוונטית, תיאור ומילות מפתח נכונות ללא הגזמה מיותרת. תייגו את הסרטון בקטגורייה המתאימה והתאימו אותו למילות המפתח אליהן תרצו להגיע ברשימת החיפוש. זכרו, ההשקעה של השניות הללו יוכלו לשרת אתכם לאורך שנים.

  1. לייקים, טוקבקים והרשמות.

גם ליוטיוב יש מערכת לייקים וטוקבקים משלו. יחס הלייקים, כלומר היחס בין הלייקים לאנשים שביטלו את הלייק יכול להשפיע על המיקומים של הסרטונים שלך בתוצאות החיפוש של יוטיוב. ככל שהתגובות בעלות אופי ומילות מפתח רלוונטיות לחיפוש שלך כך ייתכן שהסרטון יתקדם יותר במילת המפתח הספציפית.

  1. ותק ותדירות הצפיה בסרטונים

עוד פרמטר שנלקח בחשבון למערכת של יוטיוב הוא משהו שאי אפשר להשפיע עליו, אך ותק הסרטונים ברשת נלקח בחשבון במידה והצפיה בסרטון עדיין פעילה ויש צופים בתדירות גבוהה. כך למשל אם תפרסמו סרטון ויראלי, בהתחלה הוא יגרוף כמה אלפי צפיות אך לאחר מכן הוא יירקב וישאר בלי צופים. אך אם תפרסמו סרטון שתדירות הצפיות הולכת וגוברת, כך יוטיוב תדרג אותו במיקום גבוה יותר.

  1. שיתוף, הטמעת סרטונים וכמובן, הרשת החברתית.

כיום, כשהרשתות החברתיות מהוות נתח גדול מהשוק, אנו מאמינים כי שיתופים בהן והטמעת נגנים עם הסרטון שלכם משפיעים די הרבה על קידום הסרטונים. תנסו, הדבר יגרוף לכם כמה מאות צפיות נכבדות, אנחנו בטוחים בכך. כמו בקידום אתרים, גם כך השימוש ברשתות החברתיות כן קריטי וכן משפיע על הקידום. כי בעצם מי שמסתתרת מאחורי יוטיוב היא לא אחרת מאשר – גוגל.