שכפול מפתחות לרכב יונדאי

  • Home
  • רכב
  • שכפול מפתחות לרכב יונדאי
שכפול מפתחות לרכב יונדאי

אם יש בבעלותכם רכב יונדאי, סביר כי תצטרכו לשכפל את המפתחות שלו בשלב כזה או אחר

רכבי יונדאי הם רכבים נפוצים ביותר בעולם כולו ובישראל בפרט, כאשר ענקית הרכב היפנית חולשת על נתח שוק משמעותי מאוד בעולם הרכבים הפרטיים בישראל. משום כך, לא מפתיע שיש צורך מהותי בשירותי של שכפול מפתחות לרכב יונדאי, ונבין בדיוק מדוע שכפול מפתחות לרכב הוא שירות בסיסי כל כך במצבים רבים. בתור התחלה, חשוב להבין כי תמיד כדאי שיהיה יותר ממפתח אחד עבור רכב, גם אם הוא משמש רק אדם אחד – תמיד תרצו שיהיה לכם גיבוי במקרה של אובדן של המפתח או של התיק שלכם. בנוסף, אם הרכב משמש יותר מאדם אחד, כך נוודא שלכולם יש מפתח על הצרור האישי והמפתח לא צריך לעבור מיד ליד. לבסוף, גם במצבים בהם המפתח המקורי מתיישן או ניזוק ויש צורך במפתח חדש ואיכותי – שכפול המפתחות הוא שירות רלוונטי. כעת, נשאר להבין כיצד התהליך המקצועי הזה מתבצע, ולמי יש לפנות עבור ביצועו.

שכפול מפתח לרכב יונדאי – כיצד זה מתבצע, ולמי צריך לפנות לצורך ביצוע משימה זו?

  • איך משכפלים את המפתח? שכפול מפתחות לרכב יונדאי מתבצע בראש ובראשונה באמצעות גולם מוכן של סוג ודגם המפתחות בהתאם לסוג הרכב. משום כך חשוב מאוד לוודא שפונים לשירות רלוונטי שמחזיק בסוג הגלמים הרלוונטי עבור הרכב שלכם בהתאם לדגמו. בשלב זה, שכפול המפתחות הוא פיזי ומכאני בעיקרו, כפי שאנחנו מכירים משכפולי מפתחות אחרים – בהתאם לצורה של המפתח המקורי, מגולף המפתח החדש במכונה מיוחדת והוא מותאם לצורת המנעול של הרכב שלנו ושל מתג ההצתה. השלב הבא הוא זה המסובך יותר – שכפול האימובילייזר. מחברים באמצעות ציוד אלקטרוני מתקדם את המפתח המשוכפל למערכת האימובילייזר של הרכב ולמעשה מקודדים אותם, כך שהרכב יבין שמדובר בשלט חדש למערכת הנעילה והפתיחה. כעת, המפתח משוכפל ומוכן.
  • מי עושה את זה? זוהי שאלה רלוונטית ביותר, והתשובה שלה היא פשוטה למדי. מי שמבצע שכפול מפתחות לרכב יונדאי הוא איש המקצוע המכונה מנעולן רכב. מנעולן רכב מתמחה באופן מיוחד בשכפול מפתחות רכבים ובכל מה שקשור לפריצה ולהחלפה של מפתחות בהם, כאשר חשוב מאוד לוודא שמדובר באיש מקצוע רלוונטי עבורכם – כלומר כזה שמחזיק בגלמים הרלוונטיים עבור דגם הרכב שלכם, עם מערכת רלוונטית שמתאימה לשכפול המפתחות הנחוץ לכם.

עם מנעולן רכב איכותי, תוכלו להיות בטוחים שהמפתח המשוכפל שלכם עובד בדיוק כמו המקורי

בסופו של דבר, שכפול מפתחות לרכב יונדאי צריך להיות שירות בסיסי ונגיש עבור כל מי שבבעלותו רכב יונדאי. עם זאת, ראינו כי מדובר בשירות מקצועי ברמה גבוהה וכי נדרשת מקצועיות מיוחדת וחומרים מיוחדים של מנעולן רכב בכדי לבצע את המשימה הזאת בצורה נכונה. אם אתם זקוקים לשכפול – ודאו כי אתם פונים למנעולן רכב מתאים בהקשר זה.