אדניות ממשטח עץ

אדניות

מכירים את משטחי העץ האלה שלפעמים אנחנו נתקלים בהם באמצע הרחוב? כן, משטחי העץ שהילדים אוספים בכל לג בעומר ונראה שאין להם בכלל שימוש. מסתבר שמאותם משטחי עץ יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות ביניהם מסגרת מדליקה למיטה שלנו, ספסלי זולה בשילוב כריות נוי למרפסת, מתקנים מכל מיני סוגים למשל מתקן לתליית מחבתות או מתקן לבקבוקי יין, מדף לספרים וכן

גם אדניות אפשר לייצר מאותם משטחי עץ פשוטים לכאורה. למשטחי העץ יש מראה מחוספס ולכן השילוב בין המראה הזה לבין חומר העץ האותנטי והכפרי, משתלב נפלא במרפסות, פרגולות, באזור של הכניסה לבית, ליד בריכת השחייה או בכל חלק אחר בחצר או בגינה שלכם.

אפשר למשל ליצור גינת ירק פראית או לשתול באדניות עצמן פרחים. את האדניות שאתם מכינים אתם יכולים למקם על הרצפה או בסמוך לקיר והן גם יכולות לשמש בתור סוג של תיחום כמו למשל לאורך הגדר או בשביל שמוביל לכניסה לבית. אפילו אפשר לצבוע אותן אחרי שהן מוכנות במגוון של צבעים וליצור מראה צעיר ומדליק במיוחד. זה יכולה גם להיות פעילות נפלאה ביחד עם הילדים ביום סגרירי בתוך הבית.

איך מכינים אדניות ממשטחי עץ ?

יש אינספור סרטונים ביוטיוב של איך להכין אדניות מעוצבות ממשטחי עץ. את המוצרים השונים להכנת האדניות אפשר לרכוש בכל חנות של עשה זאת בעצמך או חנות לדברים לבית.

אפשר להכין משטחים גדולים או קטנים, לחלק אותם וליצור גינת תבלינים ועשבי תיבול משגעת ככה שבכל פעם שתיכנסו למטבח ותבשלו, תמיד יהיה לכם בזמינות מיידית מרווה, רוזמרין, בזילקום טריים וגם תוכלו להכין תה עשיר מצמחי מרפא כמו מרווה, זוטא לבנה, מנטה, נענע, קמומיל ועוד

רק לפני שאתם בוחרים אילו צמחים אתם רוצים לשתול בגינה שלכם, תבדקו שיש לכם מספיק שמש או צל, לא יותר מדי רוח וכמובן שאתם משקים אותם כמו שצריך.

אדניות