איך להעלות צפיות ביוטיוב?

איך להעלות צפיות ביוטיוב

כל אדם שפותח ערוץ ביוטיוב יודע איזו דרך צפויה לו לעבור עד שיצליח לגבש כמות גדולה של עוקבים לערוץ וכמות גדולה של צופים לסרטונים שלו. כדי שהרבה אנשים יצפו בסרטונים שלנו, קהל היעד שלנו צריך להיות רחב, הסרטונים חייבים להיות איכותיים, מקוריים, מעניינים כי יש היום כל כך הרבה תוכן ברחבי הרשת – מוקלט וכתוב, לכן כדי ששלנו יעבוד וייצור חשיפה הוא חייב להיות סופר איכותי, סופר איכותי ולהעניק ערך מוסף למי שקורא אותו. אז איך להעלות את הצפיות ביוטיוב ?

אז הנה כמה שיטות שיכולות לעזור לכם להעלות את כמות הצפיות שלכם ביוטיוב …

  1. שימו לב שהערוץ שלכם פתוח לפי כל הכללים והחוקים של גוגל ושל יוטיוב, תוכלו לבדוק זאת על ידי צפייה בסרטון עם הרבה צפיות העוסק בנושא ״איך לפתוח ערוץ ביוטיוב״.
  2. הקפידו שהסרטונים שלכם יהיו ערוכים כמו שצריך, שלא יהיו קצרים מדי ולא ארוכים מדי, שהמסר יעבור ממוקד וחלק ושהסאונד יישמע בצורה טובה ואיכותית.
  3. תיוגים – תייגו את הסרטון שלכם עם כל מיני מילות חיפוש שמתאימות לסרטון. התיוגים יעודדו חיפוש קל ונוח יותר עבור הגולשים שיוכלו להגיע אל הסרטון שלכם על ידי הקשה של אותם מילות החיפוש המופיעות בתיוגים שלכם.
  4. הסבירו מה רואים בסרטון שלכם – תארו את הסרטון בצורה קצרה, ממוקדת ושיווקית ככל הניתן, אך חשוב לשלב תיאור.
  5. שלבו קישורים – אם ערוץ היוטיוב שלכם הוא תוצר ישיר לאתר האינטרנט שלכם בין אם זו חנות אינטרנטית או אתר תדמיתי, עמוד הפייסבוק, גוגל פלוס ושאר אמצעים אינטרנטיים, וודאו שיש קישורים לכל המקומות האלה ושאנשים יכולים לנדוד בקלות מאמצעי אחד לאחר.
  6. בדקו את האפשרויות שלכם עם מערכת הפסרום של יוטיוב – הקמת קמפיין פרסומי, ממש כמו שאפשר לעשות בשיטת הקידום הממומן של גוגל, יכולה בקלות להעלות את כמות הצפיות שלכם. שווה לנסות.
  7. תוכנה להעלאת צפיות – היום יש כל מיני אתרים ותוכנות שיסייעו לכם להעלות את כמות הצפיות בערוץ שלכם.
  8. חברות דרכן רוכשים צפיות – ממש כמו שחברת קידום מקדמת את האתר שלכם, כך יש חברות שעוזרות לכם להגדיל את רמת החשיפה של הערוץ שלכם ולהעלות את הצפיות.

איך להעלות צפיות ביוטיוב