ספסלי עץ לאמבטיה

Image

ספסלי עץ לאמבטיה

חדר האמבטיה הפך להיות בשנים האחרונות לאחד החללים היותר מושקעים בבית. החל מבחירת הקרמיקות והמקלחון, דרך בחירת המדפים ומקומות האחסון ועד לבחירת המוצרים הנלווים שמשדרגים כמובן את כל החוויה המרגיעה, המפנקת- זו שמאפשרת לנו מצד אחד להתחיל את היום עם קצת יותר אנרגיות- רעננים וחדים ומצד שני לסיים אותו ברוגע ולהיכנס למיטה נקיים ושלווים. היום בימים בהם שעות העבודה הפכו לאינטנסיביות ועמוסות כל כך, שלא לדבר על המחסור בזמן לעשות את כל המסביב, חדר האמבטיה הפך להיות לחלל הפינוקים שלנו, בו אנו נהנים מזרם המים החמים לצד הריחות הטובים שבחרנו למוצרי הטיפוח וכמובן המגבת הרכה והנעימה שמחכה לנו על התנור בסוף המקלחת. אחד המוצרים שישדרגו לכם את כל החוויה הזו ויהפכו אותה לעוד יותר כייפית הוא ספסל עץ לאמבטיה.

אז נכון, יכול להיות שעץ ומים נשמעים כמו שילוב לא מוצלח במיוחד אבל אם מקפידים על ספסל שמיועד למטרה הזו, הכל בסדר, הספסל נשאר עמיד לאורך שנים.

את ספסלי העץ לאמבטיה ניתן להזמין במגוון של צבעים, גדלים וסוגים כך שדי בקלות תוכלו להתאים את הספסל הן לסגנון העיצובי של חדר האמבטיה, הן לגודל החלל, לצורך שלכם וכמובן לתקציב. ניתן להתרשם ממגוון של ספסלי עץ לאמבטיה ברשת האינטרנט ואף לצפות בקטלוגים. ספסלי העץ יכולים לשרת אתכם בכדי להניח עליהם כל מיני דברים. למשל ספסל עץ ליד האסלה יכול להתאים למיקומם של ספרים ומגזינים, או לחלופין ספסל עליו נניח את הבגדים אותם הסרנו או את הבגדים שמשמשים אותנו לאחרי האמבטיה, כל אחד והההרגלים שלו. יש גם ספסלי עץ שמתאימים לחדרי כושר, ספאות יוקרה ובתי מלון אשר משדרגים את הנוחות של המבקרים במקום, אלו בדרך כלל יהיו ספסלים גדולים יותר, עליהם ניתן ממש לשבת לאורך זמן ולהתארגן.

לסיכום, ספסלי עץ לאמבטיה תורמים הן מבחינה עיצובית לחלל בשל היותו של חומר העץ מעניק עומק ויוקרה לכל מקום והן מבחינה פונקציונלית שכן ניתן לשבת עליהם, להניח עליהם חפצי נוי, טואלטיקה או מוצרים אישיים.