אנשים עוקבים באינסטגרם

אנשים עוקבים באינסטגרם

חשבתם על כך הסבים שלכם לא הכירו כלל מחשב? איך העולם השתנה בצורה כל כך דרמטית בחמישים השנים האחרונות. כיום בכל פינה אנחנו רואים מחשבים בטח אם אנחנו לוקחים את העובדה כי הסמארטפונים הם מחשבים לכל דבר. נראה כי ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך קצב השינויים הוא רב יותר וההשפעה על חיינו היא רבה יותר. כך לדוגמא ניתן למצוא הבדל עצום בין ילידי שנות ה-80, ילידי שנות ה-90 ובטח ילידי שנות ה-2000. ככל שהגיל נעשה יותר צעיר כך השימוש ברשתות החברתיות ובעולם הדיגיטלי הוא רב יותר וגדול יותר. ניתן רק לשער כיצד ינהגו ילידי שנות העשור השני של המאה ה-21. אין ספק כי הרשת החברתית הזוכה להצלחה הגדולה ביותר כיום היא ללא ספק אינסטגרם. רשת זו היא בעלת השפעה אדירה בישראל וכל מי שפופולרי או רוצה להיות עושה שימוש ברשת זו ומחפש אחר אנשים עוקבים באינסטגרם.  

אנשים עוקבים באינסטגרם  – האם זה תחליף לעולם האמתי?

אך אנחנו חייבים לשאול את השאלה האם אנשים עוקבים באינסטגרם הם תחליף אמתי לעולם האמתי? האם אנו לא מגזימים בשימוש באינסטגרם וברשתות החברתיות האחרות? האם ילדנו לא יאבדו מיומנות חברתיות חשובות כתוצאה מהשימוש באינסטגרם? זוהי שאלה חשובה ביותר הדורשת מענה ומחשבה עמוקה. כמו כל דבר אין כאן תשובה ברורה וחדה. מחד אכן האינסטגרם מוביל לכך כי ילדנו מבלים פחות שעות בחוץ במשחק עם חבריהם. אך אין זה אומר שמדובר בדבר פסול או רע אלא רק בהתקדמות אליה צועד המין האנושי. על כן ניתן לומר בפה מלא כי האינסטגרם כאן בשביל להישאר ולהטביע חותם ואנו צריכים להשלים עם כך ולא להילחם בכוחות חזקים מאתנו.

אנשים עוקבים באינסטגרם – כיצד ניתן לפתח חשבון בצבא?

אחת השאלות המטרידות צעירים רבים המחפשים אחר אנשים עוקבים באינסטגרם היא כיצד ניתן לשמור על חשבון פעיל בצבא. כמובן שאם אתם משרתים בבסיס יומי הרי שאתם יכולים להעלות תמונות בערב לאחר שיצאתם מהבסיס. מי שמשרת בבסיס סגור יצטרך לתחזק את החשבון שלו בשבת כאשר הוא יוצא מהבסיס.