כך תמצאו מרפאת שיניים עם רופאים מומחים.

Image

לאחרונה כאשר אתם שותים או אוכלים דבר מה, אתם שמים לב לכאבים חדים מאד בשיניים שלכם. לרוב, הדבר נעשה כשאתם צורכים מאכלים ומשקאות קרים במיוחד – או דווקא חמים ורותחים. כך או כך, ברור לכם שהשיניים שלכם הפכו לפתע לרגישות, וזאת למרות שהן לא היו כך בעבר. מדוע זה נוצר ומה אפשר לעשות? חשוב להבין שבכל מקרה, הפניה אל מרפאת שיניים מומחים יכולה להיות הפתרון המושלם מבחינתכם – כי במרפאות הללו, תוכלו לטפל בסיבה שגורמת לרגישות בשיניים, וכך לחזור למסלול חיים רגיל. אבל למה בעצם הרגישות נגרמת, ומה יעשו במרפאה עבורכם?

כך תוכלו לקבל טיפול יעיל לרגישות משלל סיבות

  • עששת ומחלות חניכיים – הסיבה הנפוצה ביותר לרגישות שיניים, היא כמובן העששת, וכן עוד שורה ארוכה של מחלות חניכיים. המחלות הללו הופכות את השיניים לרגישות הרבה יותר לכאב. אם במצב רגיל חום או קור קיצוניים לא אמורים להשפיע על השיניים, הרי שמרגע שיש לנו חור בשן – אנו נחשוב כאב עקב החשיפה לטמפרטורה הקיצונית. כמובן שאם פונים אל מרפאת שיניים מומחים, אפשר לקבל טיפול הולם לבעיה הזו, וסתימה או טיפול שורש יוכלו להעלים את הרגישות.
  • צחצוח לא נכון – חלק מהסיבות לכך שלאנשים יש לפתע רגישות בשיניים, היא שהם מצחצחים את השיניים שלהם לא נכון .אם מצחצחים את השיניים חזק מידי, עלולה להיות שחיקה של זגוגית השן. זגוגית השן בין השאר מגנה על השיניים מפני הטמפרטורות השונות – ועל כן אם היא נשחקת, ברור שאנו נחוש כאב משמעותי. בביקור אצל מרפאת שיניים מומחים כדאי ללכת גם לשיננית שתסביר לנו איך לצחצח נכון, אך כמובן לפנות גם לרופא שיניים אשר יוכל להחזיר לנו את ההגנה המתאימה על השיניים שלנו, ויספק לנו משחות שיניים מיוחדות אשר יקלו על הכאב.
  • נסיגת חניכיים – עוד צרה אפשרית שגורמת לכאבים ולרגישות בשיניים, קשורה לנסיגה של החניכיים. נסיגת החניכיים מתפתחת בין השאר עקב מחלות שונות, אבל לעתים אפילו צחצוח לא נכון שהוזכר קודם לכן, עלול להביא לנסיגת החניכיים. כשהחניכיים נסוגות, צוואר השן שלנו נעשה חשוף – וזה אזור רגיש מאד, ולא פעם מה שנתפש כשיניים רגישות – הוא פשוט החשיפה של צוואר השן, שבמצב רגיל החניכיים שלנו מסתירות. כמובן שטיפול איכותי אצל מרפאת שיניים מומחים, יאפשר לכם להעלים את הכאב, וגם להסתיר בשנית את צוואר השן.

ואולי זה מבנה לא טוב בשן?

מצב אחר שיכול לגרום לשיניים רגישות הוא כאשר הרווח ביניהן איננו תקין – בין אם הרווח הוא קטן מידי או דווקא גדול מידי, ואז שאריות מזון שנותרות במקום נוגעות באזורים חשופים. מומלץ לפנות למרפאת שיניים של מומחים ,שם יאבחנו את הבעיה ויספקו לכם טיפול הולם.