ספסל גינה כתר פלסטיק

ספסל גינה כתר

כתר פלסטיק הינה בין החברות המובילות בייצור ושיווק של מוצרי פלסטיק לגינה. משפחות רבות בישראל בוחרות בכתר פלסטיק בשל עמידות המוצרים, היותם דקורטיבים, איכותיים, יציבים ומתאימים לשלל מצבים בחיים המלווים אותנו בגינה, במרפסת, בפרגולה ועוד. החברה מייצרת כבר שנים רבות מחסני גינה, ריהוט גן ממגון סוגים, כסאות בשלל גדלים וצבעים, ארונות, פתרונות אחסון ושלל מוצרים הלוקחים חלק מקטגוריית מוצרי ״עשה זאת בעצמך״. באתר האינטרנט של כתר פלסטיק תוכלו לשוטט ולגלוש בין הקטגוריות השונות.

  • ריהוט גינה – בקטגוריה זו תוכלו להתרשם ממגוון של רהיטים החל מרהיטים למרפסת, דרך רהיטים לחצר, לבריכה ועוד. ספסל גינה מפלסטיק, כסאות עשויים מראטן, כורסאות ראטן, כסאות מתקפלים, שולחנות ראטן בשלל צורות ועוד. בקטגוריה זו ניתן גם להתרשם מספות מעוצבות אותן ניתן למקם בחלקים החיצוניים של הבית, מיטות שיזוף וכדומה. ריהוט הגינה של כתר פלסטיק יסייע לנו להשלים את המראה העיצובי לו אנו מייחלים ולהנות ממוצרים פרקטיים ואיכותיים. בנוסף, דרך קטגוריה זו ניתן להרכיב מהמוצרים השונים פינת אוכל נחמדה, לשלב אזור ישיבה עם פופים,שרפרפים ומוצרי בריכה וים.
  • לייף סטיל וגינון – בקטגוריה זו באתר כתר פלסטיק, תוכלו להתרשם ממגוון כלי גינון שיאפשרו לכם לשמר את הגינה שלכם במיטה. מריצות, עגלות מסוגים שונים, קומפרסורים, ציידניות לטיולים ופיקניקים, מתקני קירור, שולחן קוקטייל, שולחן קפה, גדרות פלסטיק ושאר אביזרים נלווים יהפכו את הגינה שלכם למקום הכי חם בשכונה.
  • אחסון חוץ ואחסון כלי עבודה – בקטגוריה זו תוכלו להתרשם ממגוון סוגים של כלי אחסון. מחסנים עשויים פלסטיק איכותי בשלל גדלים ודגמים יאפשרו לכם לאחסן את האופניים שלכם ושל ילדים, את מוצרי הגינון והגינה, חומרי ניקוי, דשן, משחקים של הילדים ועוד.

ספסל גינה כתר פלסטיק הוא בחירה מצויינת לכל בית!

אז כל מה שאתם צריכים אחרי שנחשפתם למגוון המוצרים האיכותיים של כתר פלסטיק הוא תכנון בשלבים של הגינה שלכם לכל חלקיה ורכישה מאורגנת של המוצרים האיכותיים ביותר בשוק הפלסטיק בישראל.

https://www.youtube.com/watch?v=jqLd_eVdHQk