שוכרים משאית הובלה? מה שצריך לדעת

  • Home
  • רכב
  • שוכרים משאית הובלה? מה שצריך לדעת
חברת השכרת משאיות

אם החלטתם לעבור, סביר להניח שאתם חושבים אילו אפשרויות מעבר הן הטובות ביותר כדי להביא אתכם ואת חפציכם לביתכם החדש. השכרת משאית הובלה יכולה לרוב להיות אופציה חסכונית אם אתם מעוניינים להעביר את החפצים בעצמכם. אבל כמו בכל מהלך, זה דורש קצת מחקר והכנה – במיוחד כשאתם עושים זאת בעצמכם. להלן מספר טיפים להשכרת משאית הובלה שעשויים לעזור לכם להפוך את המעבר שלכם למעט יותר נוח.

  1. בצעו מחקר

חשוב לחשוב על גודל המשאית לה תזדקקו. לפי הSpruce, מרבית חברות השכרת המשאיות יעזרו להעריך את גודל הרכב הדרוש למעבר שלכם. משאית 4 מטר עשויה לעבוד אם אתם עוזבים מקום עם חדר אחד לטובת דירת שני חדרים, אומר הSpruce. אם יש לכם יותר משני חדרים, כדאי לשקול משהו גדול יותר כמו משאית 7 מטר. מורג קפיטל מציעה לשכור משאית גדולה יותר ממה שאתם חושבים כדי להימנע מנסיעות מרובות עם המשאית.

עיינו בכיסויים לביטוח

אל תשכחו לבדוק את הכיסוי הביטוחי עבור המשאית השכורה. עיינו במדיניות האוטומטית האישית שלכם כדי לקבוע אם הכיסוי שלה יחול על המשאית השכורה. זה בדרך כלל תלוי בגודל המשאית, מכיוון שמדיניות רכב רבות אינן מכסות רכבים גדולים. ייתכן שתרצו לרכוש ביטוח באמצעות חברת השכרת מסחריות .

השוו מחירים

רוב חברות השכרת משאיות גובות תשלום יומי בשילוב עם עלות לקילומטר, אומרת רשימת אנג'י. באופן כללי, עלות המשאית יכולה להשתנות בהתאם לתאריך בשנה ויום בשבוע בהם אתם עוברים. שיקלו להשוות מחירים בשעות ובימים שונים כדי לראות איזו אפשרות מתאימה לצרכים שלכם. רשימת אנג'י מציעה גם לעבור באמצע השבוע, אם אפשר, מפני שהשיעורים לרוב נמוכים יותר. אולי תרצו גם לחשוב על נסיעה חזרה או אם המעבר שלכם יהיה שכירות חד כיוונית. זיכרו, שאלו גם אם חברת השכרת המשאיות מציעה הנחות כלשהן.

חישבו על בטיחות

שיכרו משאית שנוח לנסוע בה. רשימת אנג'י ממליצה לשבת במושב הנהג ולוודא שאתם בסדר עם גודל המשאית לפני שיוצאים לדרך. ייתכן שתרצו גם למפות את המסלול שאתם נוסעים בו, ולהקפיד להיזהר מגשרים או מעקפים נמוכים. זה יכול להיות רעיון טוב לתרגל כמה תמרוני נהיגה בסיסיים בחניון פתוח לפני שהמשאית מלאה בחפצים, אומרת רשימת אנג'י.

בידקו את המשאית לפני ואחרי השימוש

הקפידו לציין כל שקע, חבטות או שריטות שיש במשאית לפני שאתם חותמים על הסכם השכירות, אומרת רשימת אנג'י. זה עשוי לעזור למנוע מחברת ההשכרה לחייב אתכם בגין נזק למשאית שלא אתם עשיתם. יש חברות להשכרה שגובות דמי ניקיון לאחר החזרת המשאית, לכן הקפידו לנקות את הרכב ביסודיות לפני שתחזירו אותו, אומר נציג של מורגן.

זיכרו, בדרך כלל דלק אינו כלול במחיר השכרת המשאיות, אז אל תשכחו לחשב את זה בהוצאות הכוללות. כמו כן, שאלו באיזה סוג דלק המשאית צורכת וכמה דלק היה במשאית לפני שאתם מסיעים אותה מהחניה. אם המשאית מוחזרת עם פחות דלק ממה שהייתה לפני שהשתמשת בה, יתכן שתחויבו בתשלום נוסף, מציינת חברת מורגן קפיטל.

בעזרת טיפים אלה, יום המעבר שלכם עשוי להיות מעט יותר קל לניהול כך שתוכלו ליהנות מביתכם החדש.

 

Morgancapital