גופי תאורה לבית – איזה סוגים יש?

Image

גופי תאורה לבית הפכו להיות בעלי נוכחות גבוהה בין אם זה בבתים פרטיים או בין אם זה בדירות. יש כל כך הרבה סוגים של גופי תאורה והשוני ביניהם בא לידי ביטוי במספר רבדים.

  • גופי תאורה שקועים לבית – קיימים גופי תאורה שקועי קיר או גופי תאורה שקועי תקרה. הכוונה היא שאותם גופים אינם נמצאים תלויים על גבי הקיר אלא מוסתרים בתוך קיר בטון או קיר גבס. היתרון של אותם גופי תאורה הוא היותר חוסכים במקום, משתלבים נפלא בכל סגנון או עיצוב ובנוסף בעלי אופי מנימיליסטי. באמצעות שימוש בגופי תאורה שקועים ניתן ליצור אשליה של חלל גדול יותר מהקיים ולהנות מפתרון חסכני נהדר.
  • גופי תאורה תלויים – סוג נוסף של גופי תאורה לבית הם גופי תאורה תלויים. כאן הדמיון והיצירתיות משחקים תפקיד רחב, זאת משום שאין גבול לכמות העיצובים של אתם גופי תאורה. יש גופי תאורה תלויים שמשתלבים עם סגנון קלאסי – מודרני, כאלה שיותר מתאימים לסגנון עתיק – וינטג׳, או גופים תלויים שמתאימים כמעט לכל סגנון עיצובי. המחיר שלהם משתנה בהתאם לחומרים מהם הגוף עשוי ויחד עם זאת, תלוי גם בדרך שבה הגוף מיוצר.
  • גופי תאורה מגבס- אלא אולי הפרקטיים ביותר בחבורת הגופים. הם חסכוניים בחשמל, ועשויים במגוון רחב של סגנונות, גדלים וצורות. בדרך כלל גופי תאורה עשויים גבס, הינם בעלי מראה נקי, מודרני ומתאימים לבתים עם קווים ברורים ואלגנטיים.

גופי תאורה לבית  חשוב להתאים לפי סוג החלל בו הגוף מותקן. תאורה שמתאימה לחדר השינה של ההורים או הילדים, לאו דווקא מתאימה לחדר עבודה, לסלון או למטבח. התאורה אומרת המון על הבית ולכן מומלץ להשקיע בה מחשבה מעבר. כמות התאורה לדוגמא בחדר העבודה תשפיע על רמת הריכוז שלנו וכמות התאורה בסלון תשפיע על הדרך שבה נוכל לקרוא ספר או לחלופין לראות טלוויזיה.

את גופי התאורה חשוב להתאים לפי הצרכים של הבית, לפי כמות החשמל שאלו צורכים וכמובן לסגנון של כל חדר.

https://www.youtube.com/watch?v=A-TRmQn5Enc