הרב פינטו ורבנים חשובים נוספים בדת היהודית

  • Home
  • דת
  • הרב פינטו ורבנים חשובים נוספים בדת היהודית
Image

בתרבות היהודית של ימנו, ישנם עדיין חצרות של רבנים, דבר שמקובל עוד מימי שחר היהדות.

בחרנו להביא לכם מספר רבנים מוכרים אשר מנהלים סביבם חצר רחבה.

  • הרב יאשיהו פינטו – הרב פינטו נולד בספטמבר 1973 והוא ראש מוסדות "שובה ישראל" באשדוד ובארצות הברית. הוא ידוע בכך שאנשי עסקים רבים מבקשים את ברכתו ועצתו כאשר הם נמצאים בצומת דרכים עסקית חשובה. אביו של הרב פינטו הוא הרב הראשי של העיר אשדוד ואילו אימו היא ביתו של הבאבא סאלי, הלא הוא הרב מאיר אבוחצירא.מזוהה עם החסידות הליטאית היות ושם למד ברוב בגרותו. הרב פינטו מנהל מספר בתי תמחוי וישיבות ברחבי הארץ, בניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי ופראג.בין אנשי העסקים המוכרים אשר פוקדים את החצר של הרב פינטו הם נוחי דנקנר, אילן בן דב וג'קי בן זקן.
  • הרב יעקב איפרגן – הרב איפרגן המכונה הרנטגן, שזהו הכינוי שניתן לו בציבור בעקבות האמונה על יכולתו לאבחן מחלות ובעיות רפואיות בעזרת עיניו בלבד. הרנטגן נולד בשנת 1966 בנתיבות והוא בנו של הרב שלום איפרגן, בעוד שהסנדק שלו היה הבאבא סאלי. הרנטגן ידוע בכך בכך שגם אליו, הרבה אנשי עסקים באים לקבל עצות וברכות לפני עסקאות גדולות כאשר שרי אריסון הגיעה לקבל את ברכתו לפני שרכשה את בנק הפועלים. אנשי עסקים נוספים שהגיעו אליו הם נוחי דנקנר, אריק שרון, זאב רווח, רוני מילוא ועוד. אחיו הרב חיים איפרגן זכה גם הוא לכינוי דומה לשלו כאשר הוא מכונה האולטרא סאונד ולו חצר בקריית אתא, בעוד שלאחיינו הודבק הכינוי הסי טי, חצר נוספת בנתיבות.
  • הרב מרדכי חסידים- הרב מרדכי חסידים הפך בשנים האחרונות לרב שאליו מגיעים כל הסלבריטאים ולכן הודבק לו הכינוי "רב הסלבס”. אל הרב מרדכי חסידים מגיעים מגוון רב של ידוענים מתחומים שונים, בין אם מתחום האומנות זמרים ושחקנים רבים, ידוענים מעולם הספורט וגם מעולם הפוליטיקה. אחד הדברים בו ידוע הרב מרדכי חסידים הוא קירוב לבבות היות ורוב הידוענים עימם הוא בקשר לא קרובים ליהדות יותר מידי והרב חסידים מקרב אותם ליהדות על ידי הקשר שלהם עימו.