חברת הובלות קטנות

חברת הובלות קטנות

בשנים האחרונות החלו לצוץ לא מעט חברות הובלות קטנות. מה המשמעות של שירות זה וכיצד הוא יכול לעזור לנו?

ובכן, אם אתם עוברים דירה או מעבירים את העסק שלכם למקום אחר, לא תמיד כמות הפריטים, הרהיטים ומכשירי החשמל שאותם אנו צריכים להעביר היא גדולה ומצריכה מאיתנו להשכיר חברת הובלות קטנות שתגיע עם 3-4 מובילים ומשאית אחת גדולה, ממש לא. לפעמים כל מה שאנחנו צריכים להעביר זה מקרר, מכונת כביסה וסלון, ולכן רכב מסחר או אפילו גרר יכולים בהחלט להספיק לנו. הצורך בחברת הובלות קטנות החל לצוץ כאשר רבים מהאנשים שעברו דירה הבינו שהם יכולים עם גרר וטנדר להעביר את הדירה שלהם ממש בעצם וכך לחסוך טרטור, כאבי ראש, תיאומים מול חברת ההובלות, נזק שעלול להתרחש לציוד שלהם ובעיקר הרבה מאוד כסף.

אז מה היתרונות של לברת הובלות קטנות?

  1. עמידה בזמנים – אותן חברות מבינות כמה הזמן שלכם יקר. הן מבינות שלקחתם יום או יומיים חופש בכדי לעבור דירה וכל מה שאתם רוצים זה לתקתק. לכן אותן חברות מקפידות לעמוד בלוח הזמנים אותם קבעתם זה מול זה מראש מבלי לתרץ תירוצים של ״המוביל נתקע״ ״נגיע מחר״ או כל מיני משפטים כאלה ואחרים.
  2. זה פשוט זול יותר- הרבה יותר זול לשלם לנהג אחד עם מוביל נוסף שנוהגים ברכב מסחרי קטן יחסית מאשר למשאית עם כמה מובילים. הדלק יותר זול, החנייה יותר פשוטה, עלות העובדים נמוכה יותר וכך אתם פשוט חוסכים כסף.
  3. באים לקראתכם ולא אתם לקראתם – מכירים את זה שאתם מתקשרים לחברת הובלות ואומרים לכם ״המוביל פנוי רק עוד שבוע״. עם חברת הובלות קטנה, אתם קובעים את היום, את השעה ולא אף אחד אחר.

אז מתי תזדקקו לשירות של חברת הובלות קטנות?

  1. כאשר אתם עוברים דירה בתוך אותה עיר והמרחק קצר יחסית.
  2. כאשר אין לכם הרבה חפצים או מכשירי חשמל להעביר ואתם מעוניינים שהמחיר ייקבע בהתאם לכמות הפריטים.
  3. כשאתם רוצים לחסוך זמן, כסף וכאבי ראש.

תהנו משירות של חברת הובלות קטנות.

https://www.youtube.com/watch?v=kpmpluyfXO0