כיסוי לפרגולה סנטף

Image

כיסוי לפרגולה הוא דבר חיוני בעל יתרונות רבים ומעט מאוד חסרונות ויש כאלה שיגידו כי אין לו כלל חסרונות חוץ מההוצאה הכספית אך גם זו לבסוף משתלמת כפי שתבינו אחרי שנרחיב על כך בהמשך. ישנם מספר סוגים שונים של כיסויים לפרגולה כאשר הפופלארי מביניהם הוא סנטף, לאחר מכן כיסוי פח וכיסוי אלומיניום.

כיסוי לפרגולה נותן לנו הרבה שקט נפשי במספר היבטים כאשר הראשון שבהם הוא מעניק לפרגולה אורך חיים ארוך יותר. אז נכון כפי שאמרנו אנחנו צריכים להוציא עוד כסף בשביל הכיסוי לפרגולה אך בערת ההוצאה החד פעמית הזו אנו נמנעים מטיפולים מיותרים כאשר העץ מתיישן, מתבלה וסופג מים היות והוא מוגן יותר מתחת לכיסוי.

בהיבט הפרקטי הכיסוי לפרגולה מעניק לנו צל מהשמש כך שנוכל לשבת מתחת לפרגולה כאשר השמש יוקדת על ביתנו היות ויש לנו פינה מוצלת, מאידך נוכל לקבל מהכיסוי גם מחסה מפני הגשם ויהיה אפשר לשבת מתחת לפרגולה ביום גשום.

מדוע לרכוש כיסוי סנטף לפרגולה?

לכיסוי סנטף לפרגולה ישנם מספר יתרונות בולטים על פני כיסויים אחרים כמו פח או אלומיניום. היתרון הראשון שבהם הסנטף עשוי פוליקרבונט, שהוא חומר קל מאוד, נוח לעבוד אתו מה שגורם לכך שהוא קל מאד להתקנה. ברגע שרכשתם כיסוי סנטף לפרגולה במידות שלכם תוכלו להרכיב אותה לבד בלי כל בעיה ובלי עזרה מאנשי מקצוע. יתרון נוסף שפוליקרבונט הוא חומר גמיש, דבר שמקנה לנו גמישות בעבודה, קודם כל במידות, כך תוכלו לדרוש כיסוי סנטף לפרגולה בדיוק במידות של הפרגולה ושנית בצבעים, כך תוכלו להתאים את צבע הכיסוי לעיצוב החצר הביתית.

היתרון הבולט ביותר של כיסוי סנטף לפרגולה הוא המחיר הנוח שלו לעומת כל החומרים האחרים שמציעים את אותו פתרון. כיסוי סנטף הוא יותר איכותי, מבטיח שלא יהיו דליפות, הוא עוזר לסנן את קרני ה-UV שהשמש מקרינה עליו, נותן צל אם נחליט לעשות אותו בצבע שהוא לא שקוף וכל זאת במחיר נוח וזול הרבה יותר מכל כיסוי אשר נקנה שיהיה עשוי מחומר אחר.