פורץ רכבים בבאר שבע

Image

נתקעתם מחוץ לרכב והמפתח בפנים?

מצאתם את הרכב שלכם גנוב אך אין לכם גישה אליו?

איבדתם את צרור המפתחות שלכם?

זקוקים לשירות פורץ רכבים בבאר שבע?

הגעתם לעמוד הנכון…

חברתנו מספקת שירותי פריצת רכבים בבאר שבע לכל סוגי הרכבים. אנו מספקים שירותי פריצת רכבים לרכבים ישנים שכבר נסעו המון זמן על הכביש וקשה מאוד לפרוץ אותם, אנו מספקים שירותי פריצת רכבים ושכפול מפתחות גם לרכבי יוקרה שמאופיינים במנגנון נעילה מתוחכם במיוחד. בנוסף, אנו מספקים שירותי פריצת רכבים לרכבים מסחריים, למשאיות, לרכבי ספורט והכל על ידי בעלי המקצוע הטובים ביותר שקיימים. כל האנשים שעובדים איתנו עברו את כל ההכשרות המקצועיות הדרושות לתחום זה. אנו מקפידים לעבוד עם הציוד המשוכלל ביותר שקיים, עם חומרי הגלם הכי איכותיים, זאת בכדי שנבצע את העבודה פעם אחת כמו שצריך מבלי שתצטרכו לקרוא לנו שוב.

אז איזה עוד שירותים אנו מספקים ללקוחות שלנו?

  • החלפת מנעולים – אם עברתם דירה, אם המנעול שלכם ישן מאוד ואתם חייבים מנעול חדש, עם המפתח נתקע לכם בתוך המנעול או לחלופין נשבר, אנחנו כאן בשביל להחליף לכם למנעול חדש.
  • שכפול מפתחות – שכפול מפתחות הוא שירות שכל אחד חייב שיהיה לו נגיש וקרוב. אין לדעת מתי תזדקקו מפתח נוסף לדירה שלכם, אולי אמא שלכם מגיע לעתים מהצפון הרחוק, אולי יש לכם אורחים מחול ולכן תמיד כדאי שיהיה לכם מפתח ספייר למקרה הצורך.
  • פריצת דלתות – אם גנבו לכם את התיק, אם איבדתם את המבפתח שלכם ואתם על הדרך רוצים כבר להחליף הכל לחדש, זו העבודה שלנו.

אנו מספקים לכל הלקוחות שלנו בעיר באר שבע והסביבה שירות מהיר, שירות זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, שכן אין לדעת מתי תזדקקו לנו. בנוסף, אתם יכולים לפנות אלינו בכל שאלה, תקלה או בעיה שכן עבור כל עבודה שאנו מבצעים עבורכם או חלק שאנו מחליפים לכם, אתם מקבלים אחריות מלאה הן על השירות והן על החלקים.