קרן נויבך רשת ב

Image

בעקבות האירועים הנוראיים שקרו במצעד הגאווה השנה והחזירו את כולנו עשר שנים אחורה בו הרוצח הנתעב ישי סלישל, שרק לפני כשלושה שבועות סיים לרצות מאסר של עשר שנים בעקבות אירוע הדקירה ממצעד הגאווה בשנת 2005, נוצר שיח ער בחברה הישראלית.

אחד מתוצרי השיח הוא שאישיויות רבות בחברה הישראלית כאשר ביניהם גם אישי ציבור החליטו לצאת מהארון לאות סולידריות עם הקהילה הגאה. אחת מאותן דמויות מוכרות היא קרן נויבך מרשת ב', אשר הכריזה בסוף השבוע האחרון על השתייכותה לקהילה הלהט"בית.

השדרנית מרשת ב' קרן נויבך אמנם ניהלה מספר מערכות יחסים עם גברים במהלך חייה ואף ציינה בפוסט שהעלתה לפייסבוק לאחר דקירתם של שישה צעירים במצעד הגאווה שהתרחש בירושלים כי רוב המערכות יחסים בחייה היו עם גברים. אך במקביל ציינה באותו הפוסט כי ניהלה מספר מערכות יחסים עם בנות וכי האנשים סביבה לא היו כל כך תומכים ורוב האנשים סביבה הרימו גבה.

בנוסף גם ציינה קרן נויבך מרשת ב כי הגיעה לעת לשים קץ לאותה שנאת חינם על רקע נטייה מינית וכי למרות שלא הייתה שותפה פעילה לרוב המאבקים שניהלה הקהילה הגאה ואף לא השתתפה באירועי מצעד הגאווה היא גאה להיות שייכת לקהילה הזו.

בתגובה לאותו פוסט אמרו לנויבך כי היא אמיצה, כאשר היא מצידה עונה לאותם אנשים כי אם פוסט כזה נחשב אמיץ אז לנו כחברה יש עוד הרבה מאוד עבודה בקבלת האחר. לסיום אמרה קרן נויבך מרשת ב כי הרבה יותר קל לה לכתוב פוסטים בנושא הגז או מצוקתם של עובדי הקבלן אך ישנם ימים כאשר יש גם מקומות לפוסטים אישיים בעוד היום הוא אחד מאותם הימים הללו.

במקביל שינתה נויבך את תמונת הפרופיל שלה לדגל הגאווה. אדם נוסף אשר בחר לצאת מהארון לאחר אירוע הדקירה במצעד הגאווה הוא נבחר ציבור, חבר הכנסת איציק שמולי מהמחנה הציוני אשר גם הוא יצא מן הארון בעקבות אותם אירועים כאשר הוא כתב בטור אישי בעיתון ידיעות אחרונות כי הוא גאה להיות חלק מן הקהילה הגאה.