ברוך הבא לשם!

נורדן בגולן: מסעדה כפרית עם טעמים עילאיים ונופים עוצרי נשימה

  • Home
  • אוכל
  • נורדן בגולן: מסעדה כפרית עם טעמים עילאיים ונופים עוצרי נשימה
מסעדת בשרים ברמת הגולן

המטבח והמנות

תפריט עונתי

בנורדן מסעדת בשרים בברמת הגולן, אחת האיכויות שמבליטות את המסעדה היא העובדה שתפריט המנות מתעדכן ומשתנה לפי עונות השנה. המשמעות של תפריט עונתי היא שמנות רבות נבנות בהתבסס על המרכיבים הטריים והטובים ביותר שכל עונה מספקת. לדוגמה, באביב תמצאו מנות שמבוססות על ירקות טריים וקלים, בירת הקיץ מתאפיינים בפרות ים ופירות רעננים, בעוד שהחורף מביא איתו מרקי חורף ומנות מחממות.

שף מומחה

על המנות מנצח שף מנוסה וממציא, עם שנים של ניסיון בתחום הקולינריה. השף מחבר בין מסורת הקולינריה המקומית לבין טכניקות עדכניות ומתקדמות, מה שמביא לשולחן מנות יצירתיות ומרגשות. עם דגש על שימוש במרכיבים מקומיים, כל מנה מקבלת טיפול אישי שמביא לידי ביטוי את הטעמים האותנטיים של האזור.

מנות דגל

נורדן בגולן מצטיינת במנות הדגל שלה, המשאירות חותם בלתי נשכח. המנה המפורסמת ביותר היא מנת הבשר הייחודית, המוגשת במצבים שונים ומיוחדים. בנוסף, המסעדה מתמחת גם בפירות ים טריים וקינוחי בית היכולים לרגש כל חובב מתוקים.

 חווית האוכל

עיצוב מסעדה

כשנכנסים לנורדן בגולן, ראשית נעשית הקסמה מהעיצוב הכפרי המוקפד שמקיף את המסעדה. העיצוב המאיר עיניים משלב תצוגות אומנות מקומיות שהופכות את החלל למקום נעים ונוח. ישנה גם פינת ישיבה מיוחדת ליד החממה, המאפשרת להנות מהנופים היפים תוך כדי סעודה.

שירות לקוחות

שירות הלקוחות בנורדן בגולן הוא אחד מפני ההיכר שלה. הצוות המקצועי מעניק יחס אישי וחם לכל לקוח, ומציע התאמת מנות לפי העדפותיהם האישיות. בין אם מדובר ברגישויות למזון או העדפות טעמים, השף וצוותו עומדים לרשותכם.

אווירה

האווירה בנורדן מיוחדת במינה – בסופי שבוע ישנן הופעות מוזיקה חיות שמוסיפות לשמירה על האווירה הנעימה והמרגיעה. התאורה הרכה והנעימה והפינות השקטות מתאים לזוגות המחפשים רגע אינטימי, או לקבוצות שרוצות להנות מארוחה משותפת.

 הנוף והאטרקציות

נופים עוצרי נשימה

נורדן בגולן ממוקמת במרכזו של אזור טבעי מרהיב. המסעדה מציעה תצפיות מרהיבות על הגולן ונופים פנורמיים שמשתנים בהתאם לעונה. השדות החקלאיים שמסביב מוסיפים לאווירה הכפרית והשלווה שמאפיינת את המקום.

פעילויות סמוכות

בנוסף לחווית המסעדה, ישנן מגוון פעילויות שניתן להנות מהן באזור. אוהבי הטבע יכולים לצאת לטיולים רגליים באזור, לבחון את הנופים מקרוב ואף לרכב על סוסים. ישנם גם יקבים מקומיים שביקור בהם מהווה חוויה קולינרית נוספת.

אירועים פרטיים

בנורדן בגולן ניתן לערוך אירועים פרטיים מיוחדים. אפשר להזמין סדנאות מטבח ואוכל, לחגוג ימי הולדת או כל אירוע פרטי אחר. הצוות המקצועי יבטיח שכל אירוע יהיה מיוחד ומותאם אישית, עם תפריטים מיוחדים שמותאמים לאירוע.

נורדן בגולן: מסעדה כפרית עם טעמים עילאיים ונופים עוצרי נשימה - בלוג אפי