שיש קיסר – הקיסר של המטבחים

שיש קיסר

כל מה שחשוב לדעת על השיש הישראלי

כאשר אנחנו רוצים לקנות שיש לטובת בית חדש שאנחנו בונים, דירה חדשה שאנחנו נכנסים אליה או החלפה של שיש קיים בבית שלנו, אנחנו מתחילים במסע חיפושים אחרי השיש המושלם. שיש שיספק לנו מענה גם לצרכים הפרקטיים שלנו ויתאים לשימוש שלנו במטבח, שיהיה עמיד, שיהיה קל לתחזוקה ומהצד השני, שיספק לנו מענה במובן האסתטי. שייראה יפה, שיתאים לטעם שלנו ויתאים לשאר העיצוב של המטבח או כל חדר אחר בו אנו רוצים לרכוש שיש עבורו.

כיום, קיימים סוגים רבים ושונים של שיש אשר יכול להיות שיש אמיתי שנחצב מהאדמה, או שיש שמיוצר במפעל. לכל אחד מהסוגים היתרונות שלו, מגוון הדגמים שלו וכמובן, שגם התמחור משתנה מסוג לסוג.

בוחרים בשיש אבן קיסר לבית שלכם

בבחירת שיש לבית שלכם, אחת האפשרויות הנפוצות והמקובלות בישראל ובכל העולם, הוא שיש קיסר. שיש קיסר הינו פיתוח ישראלי שקיים פה כבר שנים רבות והוא מהווה פתרון מעולה לבחירת שיש לבית שלכם.

שיש קיסר, הינו שיש מלאכותי אשר נראה ממש כמו שיש אמיתי, אך בזכות הייצור שלו במעבדות ובמפעלים, מחירו נמוך יותר מאשר שיש אמיתי ללא פשרה על הנראות או על האיכות.

בתים רבים בישראל בוחרים בשיש קיסר כשיש שלהם וכאשר תיכנסו לבית של חברים או משפחה ותשאלו אותם איזה סוג שיש יש להם, אתם תשמעו את התשובה של שיש קיסר בבתים רבים וממשפחות רבות.

כל היתרונות של שיש קיסר:

  • עמידות – מדובר בשיש עמיד במיוחד אשר מהווה פתרון מצוין לשנים רבות של שימוש בשיש במטבח שלכם, בחדרי האמבטיה ובכל מקום שתבחרו להניח אותו
  • מחיר – המחירים של שיש קיסר הינם סבירים והוגנים ויכולים להתאים לכל כיס. זאת בניגוד לשיש טבעי שנחצב מהאדמה בעלויות גבוהות, מגיע אלינו ביבוא מחו"ל ומצריך השקעה מרובה בליטוש והתאמה, מה שמייקר את עלותו הסופית לנו הלקוחות
  • מגוון העיצובים – עצם יצור השיש במפעל, מאפשר למעצבי השיש של קיסר, לייצר מגוון רחב מאוד של עיצובים, גוונים, צבעים ודוגמאות לשיש קיסר. מה שמאפשר לנו הלקוחות, למצוא שיש שמתאים בדיוק לנו
Marbleluzon